Компанія RoadBotics розробила хмарну ІІ-платформу, яка працює з камерами смартфонів і безперервно фіксує якість доріг, коли водії подорожують по США.

Стежити за якістю доріг — непросте завдання. Відповідальним особам для моніторингу дісталися десятки тисяч миль і обмежений бюджет. Не дивно, що деякі дороги, ускользнувшие від уваги чиновників, приходять у незадовільний стан і за ним дуже неприємно їздити.

Цю проблему сподівається вирішити технологічна компанія RoadBotics. Стартап розробив хмарну ІІ-платформу, яка працює з камерами смартфонів і безперервно контролює дорожні умови, коли водії подорожують по дорогах США. Їх технологія глибокого навчання створена для визначення на дорогах різних відхилень від норм, які виявляють досвідчені спеціально навчені контролери. Потім він використовує ці дані для створення динамічної карти, щоб посадові особи могли зрозуміти стан своїх магістралей, вулиць, велосипедних доріжок і мостів практично в режимі реального часу.

Популярні новини зараз
В українців залишилося кілька годин: дзеркальна дата 24.04.2024 допоможе вам виконати бажане, правила Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

"Ми використовуємо стандартний смартфон, підключений до нашої хмарної платформі глибокого навчання, і будь автотранспорт для оцінки якості доріг, у тому числі дорожнього полотна, знаків і інших спільні риси характерні для міських, сільських доріг і шосе", — розповів глава RoadBotics Марк Десантіс видання Digital Trends. — Телефон закріплюється в будь-якому місці приладової панелі або лобовому склі з включеною камерою, спрямованої на дорогу. Додаток включиться і почне збирати відеодані.

"Дані будуть зберігатися на вашому гаджет, поки телефон не потрапить в зону дружнього Wi-Fi, в цей момент всі відзняті відео автоматично завантажаться на нашу платформу. На ній ІІ аналізує отримані дані і створює динамічну карту оцінки дорожньої мережі, де кольором позначається ступінь зношеності доріг", - додав Марк.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що нейромережа відмовилася бути толерантною.