Компанія Unihertz представила дуже незвичайний смартфон – його дисплей має всього 2,45-дюйма. При цьому телефон Unihertz Atom, незважаючи на свої розміри, має дуже хороші функції. Про це пише The Verge.com.

Дисплей Unihertz Atom має розширення 432х240 пікселів і покритий захисним склом Gorilla Glass. Смартфон працює на 8-ядерному процесорі з частотою 2 ГГц, 4 ГБ оперативної пам'яті, 64 ГБ вбудованої флеш-пам'яті.

На задній панелі розміщена 16-мегапіксельна камера. Селфі-камера 8 мегапікселів. Також на лицьовій панелі розміщений сакнер відбитків пальців. Крім того, на правій бічній грані є програмована кнопка, якою можна запускати вибрані програми.

Батарея Unihertz Atom має ємність 2000 мАч. У пристрої інтегровані двохдіапазонний модуль бездротового зв'язку Wi-Fi 802.11 a/b/g/n, модулі Bluetooth 4.2, NFC, A-GPS тощо. Смартфон працює під управлінням операційної системи Android 8.1.

Популярні новини зараз
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Показати ще

Зараз розробники Unihertz Atom запустили кампанію на Kickstarter (портал для залучення коштів на реалізацію власних проектів), щоб профінансувати випуск цієї моделі. Спочатку планувалося зібрати 50 тисяч доларів, але проект вже зібрав понад 700 тисяч доларів.

Продажі смартфона Unihertz Atom планують почати в жовтні. Попередня вартість телефону оцінена в 300 доларів (7 800 гривень).

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що компанія Apple дико зганьбилася на весь світ. Блокчейн-стартап Shift подав позов проти Apple, оскільки логотип нової функції Apple Shortcuts дуже нагадує емблему Shift. Стартап вимагає від творців iOS $200 000. Піктограма ярликів Apple зображує два загальних символи-іконки додатка iOS, накладених один поверх іншого. Логотип Shift використовує аналогічну тему дизайну та зіставну колірну палітру. В обох випадках конструкція нагадує букву S.

У своєму листі юридичні представники Shift відзначають, що компанія витрачає час і зусилля у просуванні офіційного логотипу, який клієнти визнають торговою маркою фірми. Shift вимагає, щоб Apple або переробила значок, або заплатила $200 000. Ці гроші повинні піти на ребрендинг Shift.