Блокчейн-стартап Shift подав позов проти Apple, оскільки логотип нової функції Apple Shortcuts дуже нагадує емблему Shift.

Стартап вимагає від творців iOS $200 000, повідомляє Apple Insider.

Піктограми ярликів Apple зображує два загальних символи іконки додатка iOS, накладених один поверх іншого. Логотип Shift використовує аналогічну тему дизайну та зіставну колірну палітру. В обох випадках конструкція нагадує букву S.

У своєму листі юридичні представники Shift відзначають, що компанія витрачає значний час і зусилля" у просуванні офіційного логотипу, який клієнти визнають торговою маркою фірми. Shift вимагає, щоб Apple або переробила значок, або заплатила $200 000. Ці гроші повинні піти на ребрендинг Shift.

Популярні новини зараз

У київському соборі "ожив" Ярослав Мудрий

Леся Нікітюк з мамою здивували українців: як дві краплі

Тоня Матвієнко показала закоханих батьків, півстоліття душа в душу - "Мої золоті!"

Пішов з життя зірка відомого реаліті-шоу: члени його сім'ї вмирали рано

Показати ще

"Дивно, що Apple, фірма, яка має найбільшу суму вільної готівки в історії, фірма, яка так орієнтована на дизайн, повинна була скопіювати наш логотип", - сказав представник Shift.

Мало віриться в те, що Shift доб'ється успіху в судовому процесі. Відзначається, що Apple ще не прокоментувала цей позов.

Нагадаємо, що Siri Shortcuts допоможе автоматизувати відразу кілька дій на смартфоні, призначивши такого "макрос" довільну голосову команду. Наприклад, скомандовав голосовому асистентові "їдемо додому", можна відразу отримати інформацію про тривалості майбутньої поїздки з урахуванням пробок і побудувати оптимальний маршрут в Apple Maps.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", у клієнтів Facebook ізменились налаштування конфіденційності без їх відома і участі. Завдяки помилку у тестуванні нових функцій, особисті дані 14 мільйонів користувачів опинилися в загальному доступі. Але соціальна мережа ніяк їх про це не повідомила.

Помилка програмного забезпечення в компанії Facebook зробила публікацію інформації користувачів публічної незалежно від попередніх налаштувань. Це стало останнім скандалом соціальної мережі.

Користувачі навіть не підозрювали про зміни в своїх акаунтах і продовжували публікувати інформацію. Проте з 18 травня 14 мільйонів користувачів стали ділитися інформацією у відкритому доступі, а не для обмеженого кола осіб, зазначених у попередніх налаштуваннях.

Нагадаємо, в наступній версії операційних систем iOS і Mac компанія Apple намагатиметься блокувати роботу інструментів, які використовує Facebook для автоматичного відстеження активності своїх користувачів.

"Ми покладемо цьому край", - заявив на конференції розробників компанії Крейг Федерігі, старший віце-президент Apple по програмному забезпеченню.