Кондитерська корпорація Ferrero SpA спільно з рекламним агентством Ogilvy & Mather Italia розробила алгоритм, який створив 7 мільйонів унікальних етикеток для шоколадно-горіхової пасти Nutella.

За інформацією The Verge, кожна баночка лімітованої серії Nutella поєднує ексклюзивне поєднання кольорів та візерунків, та жодна з них не повторюється.

Популярні новини зараз
В Україні затвердили тариф на газ до початку опалювального сезону: яка ціна з травня до листопада Гороскоп на тиждень 7-13 квітня для всіх знаків Зодіаку: Тільцям не позіхати, Дівам зібратися, Стрільцям ризикнути Замість притулку – депортація: українцям у Чехії зачиняють двері З 1 травня на заправках буде нове паливо: у баки заливатимуть дивну "бовтанку"
Показати ще

Нестандартний маркетинговий хід виявився до вподоби мешканцям Італії. Ласуни з цієї країни розкупили усі 7 мільйонів баночок Nutella.

Ferrero вражена успішною заміною дизайнерів на алгоритм та планує випускати різнокольорові баночки в Європі, Африці та на Близькому Сході.

Пасту Nutella винайшов у 1940 році італієць П'єтро Ферреро, який був засновником однойменної компанії. Сьогодні десерт продають у 75 країнах світу.

Як повідомляв портал "Знай.ua", вчені прийшли до висновку, що Nutella не слід вживати на сніданок в особливо великих пораціях.