Меми допоможуть маркетологам заглянути в майбутнє

поділитись
Жива людина не в змозі обробляти гігантські масиви інформації

Що означають обговорення мого бренду в соціальних мережах? Які теми постійно спливають? Які актуальні тенденції, які варто використовувати? На такі питання можна відповісти тільки за допомогою науки про даних і машинному навчанні, — вважає Мік Лернаут, віце-президент Hootsuite, компанії, що займається соціальним маркетингом. Завдяки штучному інтелекту в найближчі 30 років фахівці з піару та реклами придбають небачені суперсили, включаючи здатність передбачати майбутнє, передає Venture Beat.

«Машинне навчання вже допомагає маркетологам ефективніше використовувати дані про клієнтів і доповнює те, що у них було завжди: інтуїцію і досвід», — Джефф Хардисон, віце-президент Lytics, платформи для збору даних про клієнтів.

«Наші дані на 80% — 90% точні у прогнозуванні того, що станеться в найближчі 30 днів. За три дні ми можемо передбачити, якою буде динаміка розвитку через 30 днів», — говорить Саїф Аджані, голова Keyhole, аналітичної компанії, що використовує засоби машинного навчання Google Tensor Flow.

«Машинне навчання відмінно працює з великими наборами даних і допомагає нам вирішувати проблеми на зразок класифікації. Воно також допомагає нам визначити загальні елементи контенту, який стає популярним... В цілому, ми бачимо переваги машинного навчання в обробці великих даних у галузі перекладу, розпізнавання зображень та захисту від спаму», — Стів Райсон, директор BuzzSumo, інструменту, що дозволяє користувачеві оцінити популярність контенту.

Раніше портал "Знай.ua" розповідав про рекламу пива в школі

Автор матеріалу: 
Федор Борисов
Теги: 
реклама, прогноз, інформація
Вибір редакції, Попкорн
24.02.2018
Винахідники планують створювати роботів
0
0
12:21 24.02.2018
Небесна перестрілка загадкових літаючих об'єктів
0
0
11:59 24.02.2018
Новинка має камеру з інфрачервоним датчиком
0
0
19:15 23.02.2018
Швидкість передачі даних помітно збільшиться
0
0
15:53 23.02.2018