Штучний інтелект розвивається з неймовірною швидкістю. Ще місяць тому він незграбно пробував писати продовження до Гаррі Поттеру та різдвяні пісні, але вже сьогодні здатний розуміти і аналізувати друкований текст краще за людину. Крім того ведуться активні розробки в області дешифрування людських думок. Нейромережа вже здатна візуалізувати те, про що думає людина. Поступове освоєння людської культури і робота з великими даними творять чудеса. Тепер, як повідомляють російські ЗМІ, нейромережа взялася за дизайн модного одягу.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКомпанія IBM і виробник одягу Tommy Hilfiger створили спільний проект по створенню колекцій одягу з використанням машинного навчання. Штучний інтелект використовує глибоке навчання, комп'ютерний зір, обробку мови і вивчає великі масиви даних про моду. За рахунок цього він здатний аналізувати тканини, зображення і на основі їх пропонувати нові принти, фасони та кольори.
Автори проекту впевнені, що модельєри зможуть користуватися алгоритмом для розробки нових колекцій у пошуках незвичайних рішень. Крім того, штучний інтелект може допомогти модним будинкам швидше реагувати на запити суспільства. ШІ може аналізувати пости в соціальних мережах і за кілька секунд скласти звіт про інтереси цільової аудиторії і модні тенденції.
Раніше портал "Знай.ua" пояснював, чому ми боїмося роботів