Штучний інтелект розвивається з неймовірною швидкістю. Ще місяць тому він незграбно пробував писати продовження до Гаррі Поттеру та різдвяні пісні, але вже сьогодні здатний розуміти і аналізувати друкований текст краще за людину. Крім того ведуться активні розробки в області дешифрування людських думок. Нейромережа вже здатна візуалізувати те, про що думає людина. Поступове освоєння людської культури і робота з великими даними творять чудеса. Тепер, як повідомляють російські ЗМІ, нейромережа взялася за дизайн модного одягу.

Компанія IBM і виробник одягу Tommy Hilfiger створили спільний проект по створенню колекцій одягу з використанням машинного навчання. Штучний інтелект використовує глибоке навчання, комп'ютерний зір, обробку мови і вивчає великі масиви даних про моду. За рахунок цього він здатний аналізувати тканини, зображення і на основі їх пропонувати нові принти, фасони та кольори.

Автори проекту впевнені, що модельєри зможуть користуватися алгоритмом для розробки нових колекцій у пошуках незвичайних рішень. Крім того, штучний інтелект може допомогти модним будинкам швидше реагувати на запити суспільства. ШІ може аналізувати пости в соціальних мережах і за кілька секунд скласти звіт про інтереси цільової аудиторії і модні тенденції.

Раніше портал "Знай.ua" пояснював, чому ми боїмося роботів

Популярні новини зараз
Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський
Показати ще