Здавалося б, давно відомо, що сучасні двигуни прогрівати не потрібно. Цей ритуал позбавлений сенсу, призводить до підвищеного зносу двигуна, витрати палива і викиду в атмосферу вихлопних газів.

Про це повідомляє Украина Online.

Багато водіїв за звичкою заводять двигун і залишають його прогріватися до робочої температури на холостих обертах, особливо взимку. До речі, в США і багатьох країнах Європи за це передбачені драконівські штрафи.

Думка, що двигун потрібно прогрівати, насправді йде корінням в епоху карбюраторів. Їм якраз було потрібно кілька хвилин, щоб дістатися до температури, при якій вони працюють безперебійно. Але ті часи давно канули в лету, двигуни більше не мають потреби в цій процедурі! Пізнавальний відеоролик наочно демонструє, що відбувається під капотом при температурі повітря близько -6°C.

На прикладі кросовера Subaru XV тепловізор показує, як швидко нагріваються агрегати і деталі в моторному відсіку. У поєднанні з показаннями тахометра, покажчиками температури охолоджуючої рідини і всмоктуваного повітря це дає непогане уявлення про те, що відбувається до того моменту, як холості оберти двигуна почнуть знижуватися. І так, відразу після цього вже можна їхати!

Популярні новини зараз
Кожен пенсіонер повинен визначитися: українців поставили перед вибором Ухилянтам хочуть дати шанс "відкупитися": сувору норму пропонують замінити Кожному члену сім'ї по 3600 грн: українцям обіцяють тримісячну підтримку Пенсіонери отримають значну доплату до пенсії: кому і скільки добавлять найближчим часом
Показати ще

Відео досліду.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що машини навчилися вчити одна одну.