З'явилася інформація про те, що перед публікацією політичних оголошень користувачам Facebook у США доведеться надати останні цифри номера соціального страхування і фотографію посвідчення, яке видавав уряд. Про це повідомляють ЗМІ.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНові правила ввели через намагання проросійських тролів вплинути на президентські вибори в США в 2016-му.
Соціальна мережа тепер вимагає від усіх бажаючих опублікувати оголошення, пов'язані з політичними кампаніями, цивільними правами, імміграцією, зброєю, економікою та іншими питаннями, довести, що вони насправді знаходяться в США.
Крім номера соціального страхування та посвідчення користувачам, охочим публікувати рекламу, необхідно буде надати поштову адресу США. Після того, як Facebook перевірятиме отриману інформацію, компанія відправить код на вказану адресу, який дозволить публікувати рекламу. Після перевірки інформація буде видалена.
Соцмережа зазначає, що в опублікованих оголошеннях будуть вказані джерела їх фінансування. Вся подібна реклама буде зберігатися в особливому архіві.
Нагадаємо, Цукерберг повідомив, що до кінця 2018 року компанія подвоїть кількість співробітників, що відповідають за безпеку в соцмережі.
Засновник Facebook Марк Цукерберг, виступаючи в Європарламенті, вибачився перед європейцями за недоліки соцмережі.
Цукерберг зазначив, що в 2016 році Facebook був зосереджений на протидії більш традиційним кібератакам.
"Але ми не були готові до координованої операції з дезінформації, про яку ми знаємо тепер ", - сказав він.
За словами Цукерберга, у 2016 році компанія "занадто повільно ідентифікувала російський вплив на президентські вибори в США".
Глава Facebook повідомив, що до кінця 2018 року компанія подвоїть кількість співробітників, що відповідають за безпеку в соцмережі. В Європі Цукерберг має намір збільшити штат до 10 тис. співробітників.
11 квітня Цукерберг на слуханнях у Конгресі повідомив, що соцмережа зберігає дані про сайти, що відвідуються користувачами. Також він сказав, що його персональні дані злиті Cambridge Analytica.
Дивіться сюжет про технології
Як повідомляв інформаційний портал "Знай.uа", Google виявилася дірявішою за Facebook.