У Facebook з'явиться нова можливість, яка дозволяє розміщувати аудіоповідомлення. Про це повідомляє Digital Trends.

Записи будуть відтворюватися на кольоровому тлі. Крім того, користувачі зможуть додавати в аудіопости картинки і стікери.

Спочатку функція буде доступна тільки Індії. Там користувачі зможуть познайомитися з нею незабаром. Пізніше вона буде впроваджена повсюдно.

Очікується, що нові можливості соцмережі стануть в нагоді користувачам, яким складно друкувати, а також радіоведучим і творцям подкастів.

Популярні новини зараз
Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Астролог побачив у травні "лихо" для України Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити
Показати ще

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", після 14 місяців існування функції "Історії" в Facebook, компанія нарешті оголосила про 150 мільйонів активних користувачів, які люблять цю функцію. Тепер Facebook Stories почне тестування перших рекламних роликів.

Сама реклама є 15 секундним роликом, і користувачі можуть пропустити його. Рекламодавці можуть легко перенести свою рекламу з Instagram в Facebook.

Facebook також планує дати компаніям більше показників ефективності їх історій, щоб переконати їх, що ця функція варта витрачених на неї грошей.

Нагадаємо, компанія Apple запатентувала технологію розпізнавання людських осіб. Тепер ви з легкістю за допомогою свого смартфона знайдете близнюків, а також з'ясувати, хто є власником гаджета по венах.

Нову технологію обладнали біометричної ідентифікацією вен користувача.

Заявку на патент унікальної технології подали ще в 2015 році. Заявка описує використання інфрачервоного випромінювача і приймача, який може виявляти кровоносні судини нижче поверхні шкіри.

Зазначимо, дослідники Кембріджського університету розмістили зібрані через власну програму дані трьох мільйонів користувачів Фейсбуку на недостатньо захищеному сайті, з'ясувало видання New Scientist.

Повідомляється, що співробітники університету збирали інформацію через додаток myPersonality, яке дозволяє пройти психологічний тест і отримати миттєві результати. Потім користувачеві соцмережі пропонувалося ділитися з авторами проекту відповідями та особистими даними з профілю.