Після анонсу інших нових ігор, розробники з Bethesda Game Studios повністю присвятити себе роботі над шостою частиною своєї головної серії.

Оцініть невеликий трейлер гри:

Враховуючи нешвидкий реліз Starfield, TES VI шанувальникам доведеться чекати ще довгі роки. Можливо, вона вийде вже на наступному поколінні консолей.

Крім бажання втиснути свої проекти у всі можливі платформи, включаючи мобільні, компанія займеться розвитком основної ПК-версії гри, яка не оновлювалася вже 7 років.

Популярні новини зараз
Заплатите за троюрідну тітку, яку ніколи не бачили: на українців хочуть повісити борги померлих родичів В Україні з’явився новий вид пенсій: отримати може кожен, але доведеться поділитись Якщо не хочете плакати через платіжки: споживачам електроенергії дали час до 3 травня Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку
Показати ще

Нагадаємо, що компанія Sony презентувала новий продукт –Tetris Effect. Даний проект керівництво назвало честь дослідження співробітників Гарвардського університету, під час якого вчені виявили дивний ефект: активні гравці в тетріс починають бачити фігури з гри в реальному житті. Про це повідомляють ЗМІ.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.

При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.

Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруватимуться не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.

Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.

Боротьба Valve за "чистоту" контенту призвела до розбіжностей і плутанини серед ігрового співтовариства, співробітників Valve і її ділових партнерів. В результаті працівники компанії прийшли до висновку, що їх рішення в будь-якому випадку будуть викликати невдоволення у якоїсь групи людей, а нововведення сподобаються чималій кількості людей.