Багато гравців з моменту релізу GTA 5 почали активно обговорювати доповнення до одиночної сюжетної лінії гри, грунтуючись на моделі розвитку попередньої частини франшизи. Директор по дизайну гри Імран Сарвар повідомив, що відсутність сюжетних доповнень не було свідомим рішенням команди.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Виявляється, у відсутності доповнень також винна банальна нестача ресурсів. Після виходу гри автори зосередилися на GTA Online, на розробку якої витратили багато часу і коштів.
"Поєднання цих факторів позначилося на цій грі, ми не відчували можливість або необхідність в однокористувацьких розширення, однак ми спробуємо їх реалізувати в таких проектах", - додав Імран.
Приміром, гравцям вже відомо, що сіквел Red Dead Redemption порадує гравців сюжетними доповненнями.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що речі почнуть купувати один одного.