За останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.
Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруватимуться не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.
Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.
Боротьба Valve за "чистоту" контенту призвела до розбіжностей і плутанини серед ігрового співтовариства, співробітників Valve і її ділових партнерів. В результаті працівники компанії прийшли до висновку, що їх рішення в будь-якому випадку будуть викликати невдоволення у якоїсь групи людей, а нововведення сподобаються чималій кількості людей.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерт в сфері кібербезпеки фірми Asterix Пітер Хенвей запевняє, що прослуховувати смартфони можна з допомогою активації спеціальних слів‐тригерів. Про це повідомляють зарубіжні ЗМІ.
Відомо, що більшість додатків запитують доступ до мікрофону пристрою. Запис і обробка даних часто відбувається після проголошення слів-тригерів. Наприклад: "Привіт, Siri" і "Окей, Google". Хенвей вважає, що подібні механізми можуть працювати і в інших додатках.
Фахівець припустив, що Facebook або Instagram також можуть використовувати безліч слів-тригерів, які аналізують мова власника смартфона.