12 червня на заході в Пекіні компанія Xiaomi представить смартфон Redmi 6. Головною відмінністю девайса буде біла виїмка на передній панелі.

У соцмережі Weibo вже з'явився тізер новинки. Крім натяку на шосту серію популярної бюджетної лінійки, він містить щось схоже на колірну палітру для майбутніх гаджетів: сірий, червоний, синій і жовтий.

На заході 12 червня очікується прем'єра щонайменше двох пристроїв: ультрабюджетного Redmi 6A/6A Plus і стандартної моделі Redmi 6 з вирізом у верхній частині екрана. Що стосується начинки, бюджетна версія буде оснащена 5,84-дюймовим дисплеєм з роздільною здатністю 2280х1080 пікселів з співвідношенням сторін 19: 9, восьмиядерна процесором з тактовою частотою 2,0 ГГц (імовірно Snapdragon 625). На вибір запропонують три модифікації: 2/16 Гб, 3/32 Гб і 4/64 Гб.

Популярні новини зараз
Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Модель Redmi 6 отримає акумулятор ємністю 3900 маг, що не надто багато для сучасних смартфонів, фронтальну 5 Мп камеру і основну здвоєну камеру з одним з сенсорів на 12 Мп. Передбачається, що тильна кришка виконана з металу, а на торцях є пластикові вставки. Ціна смартфона невідома.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерт в сфері кібербезпеки фірми Asterix Пітер Хенвей запевняє, що прослуховувати смартфони можна з допомогою активації спеціальних слів‐тригерів. Про це повідомляють зарубіжні ЗМІ.

Відомо, що більшість додатків запитують доступ до мікрофону пристрою. Запис і обробка даних часто відбувається після проголошення слів-тригерів. Наприклад: "Привіт, Siri" і "Окей, Google". Хенвей вважає, що подібні механізми можуть працювати і в інших додатках.

Фахівець припустив, що Facebook або Instagram також можуть використовувати безліч слів-тригерів, які аналізують мова власника смартфона.

Журналіст видання перевірив цю теорію. Протягом п'яти днів він вимовляв слова, які могли б стати "зачіпкою" для шпигунського механізму. У підсумку спрацювали його фрази про навчання і покупки дешевих сорочок. У стрічці новин стала з'являтися реклама різних навчальних закладів і недорогий одягу.