Аналітична компанія CIRP повідомила, що міграція з платформи Android склала від 15 до 20% всіх нових покупок iPhone. Іншими словами, це кількість людей, які проміняли Android на iPhone. Поведінка користувачів, які вирішили змінити постачальника мобільної системи, вивчали півроку до березня 2018. Виявилося, що колишні любителі Android вибирають девайси з великим екраном і меншій ціні, такі як iPhone 6 Plus і iPhone 8.

Аналітика заявили, що найпопулярнішими виявилися iPhone 8, на частку яких припадає 40% покупок людей, які вирішили змінити Android на iOS. При цьому існуючі користувачі смартфонів Apple iPhone люблять 8 і 8 Plus трохи більше із-за великого екрану і якісної камери.

Старі гаджети, які залучають меншою ціною, також є частим вибором перебіжчиків з Android. Стара серія iPhone 7 нараховує 25% всіх покупок, а iPhone 6s і 6s Plus з діагоналлю екрану більше 5 дюймів займає 15%. Також частим вибором є iPhone SE, який, хоча демонструє найменші цифри продажів, зайняв 10%. Цілком можливо, останній вибирають з-за його компактності.

Популярні новини зараз
Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків
Показати ще

Користувачі Android, які вирішили перейти на iOS, також купують моделі iPhone з приставкою Plus. Власники iPhone більше купують звичайні моделі. Відзначається, що в середньому 39% перебіжчиків з Android вибирають гаджети Plus, порівняно з 29% нинішніх користувачів iPhone.

Лояльність користувачів Apple менше, ніж Android. У 2017 році повторно обирали ОС від Google 91% учасників дослідження. Для iOS ця частка становила 86%.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що в Chrome анонсували нову зручну опцію для Android , яка дозволяє автоматично зберігати веб-сторінки.

Вона починає діяти при підключенні телефону до Wi-Fi. Chrome автоматично завантажує новинні статті, спираючись на статистику популярного контенту в конкретному регіоні. У компанії повідомляють, що нова функція офлайнової роботи вже доступна в більш ніж 100 країнах світу, пише TechToday.

Цим кроком пошуковий гігант хоче розширити свою популярність в країнах Азії та Африки, які вважаються сьогодні найбільш перспективними регіонами для зростання бізнесу. У них часто виникають проблеми з повсюдним мобільним покриттям і доступним трафіком. Смартфони для жителів таких регіонів також часто є першим і єдиним пристроєм виходу в інтернет.