Цензура в інтернеті відноситься до категорії складних питань. З одного боку, кожен має право на висловлювання. З іншого боку, така можливість призводить до численних зловживань. І мова йде далеко не про особисті образи інших користувачів. Популярні майданчики часто стають ареною для пропаганди ксенофобії, насильства і педофілії. Днями подібні коментарі під роликами YouTube призвели до цілого скандалу, що закінчився відходом найбільших рекламодавців. Як повідомляє сайт Sostav.ua, млява реакція модераторів на сигнали про коментарі педофілів принесла компанії YouTube значні збитки.


Всю заворушку почали журналісти агентства BBC і газети The Times, які помітили збої в системі модерації коментарів YouTube. Під досить безневинними дитячими роликами педофіли писали непристойні, вульгарні і нецензурні коментарі. Однак відеохостинг ніяк не реагував на скарги на ці коментарі. В YouTube пояснили цю неприємну ситуацію технічним збоєм. Адміністратори не отримували текст і посилання, на яку скаржилися користувачі, в результаті чого коментарі тривалий час не видалялися.



У роликах, під якими і з'являлися такі коментарі, показували рекламу Mars, Deutsche Bank, Sky, HP, Lidl, Adidas та інших компаній. Рекламодавці обурені цим і відмовляються від співпраці з відеохостингом. "Ми ставимося до цього питання дуже серйозно. Наша рекламна кампанія на YouTube була зупинена, як тільки нам стало відомо про це", — заявили в Deutsche Bank. "Ми не повернемося на YouTube, поки не отримаємо відповідних гарантій", —підкреслили представники Mars. В YouTube обіцяють докласти максимальні зусилля, щоб таких коментарів не з'являлося під дитячими роликами. "За рік ми витратили безліч зусиль, щоб наш сервіс став безпечним для розміщення реклами. Ми будемо продовжувати удосконалюватися", — говорять в компанії.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про храм заборонених книжок