У багатьох інтелектуальних видах спорту роботи вже перевершили людину. Однак, як повідомляють російські ЗМІ, не все ще втрачено. Нещодавній турнір з популярної комп'ютерної гри StarCraft II, який пройшов в Сінгапурі, приніс впевнену перемогу людям. Команду машин представляли боти з Австралії, Норвегії, Південної Кореї і штучний інтелект Cherry-Pi виробництва дослідного центру Facebook Research Lab. А честь людства відстоював один з кращих гравців світу Сонг Б'юн-гу. Менш ніж за півгодини людині вдалося розгромити армії роботів. Однак, за словами самого переможця, єдине чого не вистачало машин, так це достатньої ігрової практики.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Даний турнір примітний тим, що, на відміну від го або шахів, де обидва гравці бачать перед собою все поле і оперують однаковим запасом фігур і варіацій дій, в StarCraft II необхідно вміти миттєво реагувати на дії супротивника (найчастіше на кілька одночасно), тримати в голові всі ключові об'єкти на карті і координувати поведінку всіх своїх юнітів згідно сформованої ситуації. Тут вже не обійдешся простим вивченням стандартних і давно відомих схем раніше проведених ігор і часто потрібно діяти виходячи з поточного стану та імпровізувати, що служить прекрасною основою для подальшого розвитку технологій ШІ.
Загальна тривалість турніру не зайняла і півгодини. Вже через двадцять сім хвилин Сонг розправився з останнім ворогом, і загальний рахунок турніру — 4:0 на користь "наших". Самий довгий матч тривав трохи більше десяти хвилин, в той час як самий короткий завершився через чотири хвилини. Тим не менш, це не означає, що бої далися людині легко. Так, наприклад, норвезька бот у запалі гри обробляв 19 тисяч дій в хвилину, в той час як навіть найсильніші гравці світового масштабу здатні виконувати одночасно не більше декількох сотень дій.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про ідеального робота-коханця