У Києві планують провести ремонтні роботи на мосту Патона. Тому у ніч з 24 на 25 лютого рух транспорту на мості перекриють.

Про це повідомили в прес-службі "Київавтодору" на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook.

"У неділю, 24 лютого, з 00:00 до 5:00 у зв'язку з виконанням першочергових ремонтних робіт на мосту ім. Є. О. Патона буде закрито рух транспорту по мосту в обох напрямках", - йдеться в повідомленні.

В "Київавтодорі" просять водіїв з розумінням поставитись до незручностей, пов'язаних з виконанням ремонтних робіт, і вибирати інші маршрути руху.

До уваги учасників дорожнього руху! 24 лютого з 00.00 год. до 05.00 год. у зв’язку з виконанням першочергових ...

Популярні новини зараз
Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще
Geplaatst door Комунальна корпорація "Київавтодор" op Donderdag 21 februari 2019

Комунальні служби обрали для проведення робіт ніч неділі, щоб не створювати великі незручності автомобілістам. Вже з ранку понеділка міст відкриють і жителі Києва зможуть дістатися на роботу.

Нагадаємо, що з приходом весни, першого березня, у Львові закриють проїзд приватного транспорту, що їде до залізничного вокзалу. Пов'язано це з тим, що в місті планується велика реконстукція Палацової площі.

Зі слів мера міста Андрія Садового, після реконструкції Львів отримає нове дихання. Тому що площа буде максимально комфортною для жителів і з усіма "прибамбасами".

Так, з першого березня цього року розпочнуться ремонтні роботи. Згідно запланованих термінів, закінчаться вони тільки в 2020 року.

Як повідомляв портал "Знай.ua", при будівництві або ремонті доріг в Україні відходи з теплоелектростанцій можуть замінити пісок і щебінь. Принаймні на це сподівається автодор, оскільки ремонт з використанням золошлаків в рази дешевший.

В Україні готуються почати будівництво автодоріг з використанням золошлаків. Це те, що залишається на теплоелектростанціях після згорання вугілля. При будівництві або ремонті доріг ці відходи можуть замінити пісок і щебінь. Так буде дешевше десь на третину, кажуть автори новації, а матеріал – міцніше.

Також "Знай.ua" писав про те, що Державне агентство автомобільних доріг України в ході обстеження трас, побудованих у минулі роки, виявив суттєві порушення у конструкції автошляху міжнародного значення Київ-Одеса.