Державне агентство автомобільних доріг України в ході обстеження трас, побудованих у минулі роки, виявив суттєві порушення у конструкції автошляху міжнародного значення Київ-Одеса. За словами чиновників, вся проблема цієї важливої дороги в тому, що при будівництві були порушені технології, а на відновлення, як завжди, в держави немає коштів.

Про це повідомили представники  "Укравтодору" в мережі Facebook.

розбита дорога

"В ході обстеження автодороги Київ-Одеса з'ясувалося, що при її будівництві не були витримані технології - на окремих ділянках немає основи", - констатували в агентстві.

Популярні новини зараз

Найкращі анекдоти на суботу 25 січня нагадають про студентські роки

Конкурентки Влади Седан: найкрасивіші дівчата футболістів МанСіті, які посунули кохану Зінченка

Курс валют на 24 січня: українці обімліють від різкого стрибка долара

На світ насувається "найбільша за п'ятдесят років" небезпека, відчує кожен

Показати ще

ремонт траси

Висновки "Укравтодору" говорять про те, що в певних ділянках дорога тримається лише за рахунок покриття. Відсутня правильна основа - звідси й усі біди автомобілістів, які змушені щороку терпіти ями, що традиційно з'являються з таненням снігу.

Нагадаємо, автодор вирішив змінити технологію ремонту доріг. У планах - використовувати для покриття відходи з теплоелектростанцій. Саме золошлаки замінять пісок та щебінь та зроблять дорожне покриття міцнішим та стійкішим.

Як повідомляв портал Знай.ua, одна з найгірших доріг в Україні отримає цементобетонне покриття. Для ремонту дороги Миколаївщині виділять 300 мільйонів гривень.

Також Знай.ua писав про те, що не зважаючи на підвищення цін по всій Україні, ми регулярно читаємо стрічці новин про небезпечні випадки за участі маршруток. Так, нещодавно на вулиці Туполєва в маршрутному автобусі на ходу відпали два колеса.

Дивіться: Українські технології. Як у нас ремонтують дороги