Щороку вже стало традицією, що з приходом весни зникає не лише сніг та холод, а й асфальт з наших доріг. Не дивлячись на гучні заяви чиновників про ремонти та мільярдні фінансування, результатів автомобілісти досі не бачать.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяМіністр інфраструктури пояснив, у чому причинаа коли вже ми будемо їздити по нормальних дорогах, - пише "businessua.com".
За словами профільного міністра, в найближчі п'ять років ситуація з розбитими дорогами вирішиться, уряд профінансує та забезпечить ремонт всіх трас міжобласного сполучення і навести порядок з ситуацією, що склалася з міськими дорогами.
Щоправда Омелян не сказав, якою якістю відзначаться нові дороги та хто повинен контролювати ремонт.
Так само міністр інфраструктури заявив, що на виконання планів по дорожньому будівництву в бюджет країни щорічно повинно бути закладено не менше 200 мільярдів гривень, а для відновлення з нуля, необхідно не менше 300 мільярдів.
"Уряд - це не Хогвартс, у нас немає чарівних паличок, щоб відремонтувати всі дороги. Завдяки Дорожньому фонду кожна область продовжує будівництво доріг. Протягом п'яти років роботи Дорожнього фонду ми відбудуємо магістралі, які з'єднують обласні центри і наведемо порядок на основних центральних магістралях кожної області"- висловився міністр.
Нагадаємо, одна з найгірших доріг в Україні отримає цементобетонне покриття.
Найпроблемніша ділянка знаходиться на Миколаївщині. Це шлях Н-14, який з'єднує два великих міста Кропивницький та Миколаїв. На ремонт доріг на Миколаївщині у 2018 році виділили 560,7 млн гривень, однак до ремонту ніхто не приступив.
Як повідомляв раніше Знай.ua, українцям розповіли, скільки насправді коштують у Польщі, Чехії, Литві та порівняли їх з українськими розцінками.
Також Знай.ua писав, що українцям показали реаьний стан громадського транспорту або маршруток-вбивць.
Дивіться: ремонт доріг по-українськи