У Києві з'явився щит з соціальною рекламою про шкоду російської мови. І наче б задум патріотичний, от тільки безграмотність зашкалює.

Перелік помилок опублікував Володимир Хенгістов у соціальній мережі facebook.

Автори реклами допустили не банальні опечатки, а з розмахом проявили всі "знання української мови".

Складається враження, що плакат придумали аби потішити російські ЗМІ та прихильників сепаратизму, хоча вони навряд знають досконально українську мову.

Популярні новини зараз
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо "Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Тож, скоріше за все, біда цього "шедевру" у безграмотності.

На плакаті слово "дебілізм" написали через "і", тобто "дібілізм", з тієї ж парафії помилка у слові "імперіалізм", який чомусь перетворився на "імперІалізм" та "дікіх" замість "диких".

"Масової інформації" подали у якійсь перекошеній версії - "масова інформації".

У словах "з являється" та "прислів я" пропустили апостроф. Також у тексті проскакують "пошіРРюється" та "ополАскувач", "заснована" замість "засновано", так ще й двічі "російський язик" та один раз - "руський".

Що стосується пунктуації, то ситуація склалась не краще. В кінці речення поставили знак оклику замість знаку запитання, фразу "Путін тобі на язик" чомусь не взяли в лапки, а перед фразою "середовище інфікованих" вліпили зайву кому.

Як повідомляв портал "Знай.ua", на вулицях столиці киян повеселила нова соціальна реклама.