У Києві з 23:00 14 квітня до 5:30 15 квітня закривається рух тролейбусних маршрутів 16, 19, 23, 27, 30 в зв'язку з капітальним ремонтом проїжджої частини по вул. Олени Теліги на ділянці від вул. Ольжича до вул. Дорогожицькій.

Про це повідомили в прес-службі "Київпастрансу".

Останні відправлення в рейс:

  • маршруту 16: з вул. Щусєва о 21:50; 22:02; з Майдану Незалежності о 22:20, 22:32;
  • маршруту 19: з площі Космонавтів о 21:47, 22:05; з вул. Ольжича о 22:25, 22:45;
  • маршруту 23: з вул. Туполєва о 22:11, 22:28, від ст. м. "Лук'янівська" о 21:57; 22:11;

На вказаний період тролейбусні маршрути 27, 30 курсуватимуть за зміненим маршрутом:

  • тролейбуси маршруту 27 від ст. Київ-Волинський до Дегтярівська шляхопроводу;
  • тролейбуси маршруту 30 від вул. Кадетський Гай до Дегтярівська шляхопроводу; від вул. Милославська до ст. м. "Петрівка".
  • Заїзд та виїзд тролейбусних маршрутів 25, 28 організовано за схемою: просп. Свободи - ст. м. "Нивки" - депо; 18, 28, 33 - через Повітрофлотський шляхопровід.

Варто відзначити, що у столиці незабаром збираються побудувати надземну систему транспортного сполучення Sky Way.

Як зазначили у Київській міській державній адміністрації, міст з'єднає Поштову площу та мікрорайон Троєщина. Відповідний наказ про початок робіт та створення оперативної групи вже видав департамент транспортної інфраструктури.

В документі йдеться про те, що до 12 квітня представлять пропозицію щодо реалізації проекту по маршруту Поштова площа - Троєщинський ринок (вул. Закревського).

Як відомо, SkyWay – надземна транспортна система, в якій рух організовано за допомогою підвісних колій, натягнутих між опорами. Швидкість рухомого складу може досягати 500 км/год, а його рух регулюється автоматично.Втім, ще минулого року влада Києва обіцяла втілити ще один не менш очікуваний проект, котрий досі так і лишається на папері: метро на Троєщину. Навіть підписали угоду з Китаєм на будівництво, котра передбачала спільну роботу над технічними та фінансовими рішеннями.

Вартість проекту зараз оцінюється в $ 2 млрд, з яких 85% планується реалізувати за рахунок кредиту китайських фінустанов. Відсоткова ставка, тим часом, залишається предметом переговорів. Мінфін державних гарантій так і не отримав, а обслуговувати кредитні зобов'язання при нинішній економіці не так вже й просто.

Найбільш правильним варіантом була б муніципальна гарантія, але кредитний рейтинг Києва залишає бажати кращого, і китайці на це не погодилися. Тобто, врешті будівництво із запланованих 3-5 років може затягнутися на невизначений період часу.

Наші гроші. Як в Києві впроваджують єдиний електронний квиток

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що в Україні придумали "підземні" правила для велосипедистів.