В рамках фестивалю OldCarLand в музеї авіації відбувся офіційний показ українського суперкара зі складною назвою Proteros Blade Nagual.

Автомобіль змайстрували аматорським, "кастом-гаражним" методом. Основою для втілення дизайнерських фантазій послужила Mazda RX7 першого покоління, яка випускалася починаючи з 1978 року. Машина вперше експонується на ретро-фестивалі у Києві.

За версією автора, назва цього автомобіля – Proteros Blade Nagual, що в перекладі з англійської означає “Клинок Нагваля”. Нагваль в свою чергу – астральний воїн, основна зброя якого – думка.

Нагадаємо, у минулому році, було представлено більше 900 одиниць техніки.

Оскільки тематикою фестивалю стали “автомобілі, що змінили світ”, то на центральній алеї виставили машини, які свого часу стали революційними у технічних рішеннях. На захід привезли перший в історії людства автомобіль - триколісний Benz Patent-Motorwagen. Машину запатентована 1886 року. Її створив Карл Бенц. Поряд поставили Citroën DS 1950-х років - французький легковик із пневмопідвіскою. Вона дозволяє змінювати кліренс автомобіля. Біля  них перший в історії позашляховик Willys MB 1940-х років.

Популярні новини зараз

У Хмельницькому коронавірус обірвав життя проректора та професора національного університету - їх поважали колеги та студенти

У Львові помер легендарний професор - життя присвятив науці

Спортивна донька Ющенка у червоному купальнику заткнула за пояс Памелу Андерсен – Малібу чекає

Українцям показали найгарнішу жінку світу: чоловіки ковтають слинки

Показати ще

Крім цього, на заході було кілька десятків автобусів. Найстарішим був ЗІС-8. Це автобус 1930-х років. Таким возили Шарапова у фільмі “Місце зустрічі змінити не можна”. Крім цього представили цілу експозицію автобусів  ЛАЗ у вигляді еволюції.

Як повідомляв портал "Знай.ua", суперкар Chevrolet Corvette ZR1, який є самим потужним варіантом моделі, зміг розігнатися до 346 кілометрів на годину. Зазначимо, що до самого тесту виробник називав лише орієнтовну максимальну швидкість автомобіля.

Тестові заїзди суперкара пройшли на полігоні в німецькому Папенбург. Для того, щоб автомобіль зміг досягти реальної максимальній швидкості з нього зняли масивне заднє антикрило, яке збільшує притискну силу при їзді по треку, так і підвищує аеродинамічний опір на прямих.