В рамках фестивалю OldCarLand в музеї авіації відбувся офіційний показ українського суперкара зі складною назвою Proteros Blade Nagual.

Автомобіль змайстрували аматорським, "кастом-гаражним" методом. Основою для втілення дизайнерських фантазій послужила Mazda RX7 першого покоління, яка випускалася починаючи з 1978 року. Машина вперше експонується на ретро-фестивалі у Києві.

За версією автора, назва цього автомобіля – Proteros Blade Nagual, що в перекладі з англійської означає “Клинок Нагваля”. Нагваль в свою чергу – астральний воїн, основна зброя якого – думка.

Нагадаємо, у минулому році, було представлено більше 900 одиниць техніки.

Оскільки тематикою фестивалю стали “автомобілі, що змінили світ”, то на центральній алеї виставили машини, які свого часу стали революційними у технічних рішеннях. На захід привезли перший в історії людства автомобіль - триколісний Benz Patent-Motorwagen. Машину запатентована 1886 року. Її створив Карл Бенц. Поряд поставили Citroën DS 1950-х років - французький легковик із пневмопідвіскою. Вона дозволяє змінювати кліренс автомобіля. Біля них перший в історії позашляховик Willys MB 1940-х років.

Популярні новини зараз

Вагітна Осадча перетворилася на ніжну кішечку під шум моря: "Мій Юрочка"

Slavia змінилася до невпізнання перед розлученням з Дзідзьо: "Море можливостей"

Тіна Кароль несподівано заговорила про заміжжя з олігархом: "Його статус"

Головні новини за 6 травня: загибель Софії Ротару, гроші на кисень і курйоз Володимира Зеленського

Показати ще

Крім цього, на заході було кілька десятків автобусів. Найстарішим був ЗІС-8. Це автобус 1930-х років. Таким возили Шарапова у фільмі “Місце зустрічі змінити не можна”. Крім цього представили цілу експозицію автобусів ЛАЗ у вигляді еволюції.

Як повідомляв портал "Знай.ua", суперкар Chevrolet Corvette ZR1, який є самим потужним варіантом моделі, зміг розігнатися до 346 кілометрів на годину. Зазначимо, що до самого тесту виробник називав лише орієнтовну максимальну швидкість автомобіля.

Тестові заїзди суперкара пройшли на полігоні в німецькому Папенбург. Для того, щоб автомобіль зміг досягти реальної максимальній швидкості з нього зняли масивне заднє антикрило, яке збільшує притискну силу при їзді по треку, так і підвищує аеродинамічний опір на прямих.