Після тривалих обговорень щодо майбутнього проекту будівництва нової розв'язки, на початку липня Розпорядженням міської адміністрації №1148 затверджено остаточний проект. Та, незважаючи на це, доля 53-річного Шулявського мосту, остаточно визнаного аварійним в лютому 2017 року, все ж залишається невизначеною. Знай.ua поцікавилися у прес-служби КМДА, коли водіям очікувати на початок ремонтних робіт, що мали стартувати ще 1 червня.

Планам КМДА не здійснитися?

На адресований нами офіційний запит щодо дати початку будівництва, строків та місткості затвердженого варіанту, на перше запитання ми відповіді так і не отримали. Відповідно до розпорядження КМДА від 14 листопада 2007 року №1456 "Про реконструкцію транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом'янському районі м. Києва", замовником реконструкції визначено Дирекцію будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва. Саме вони і направили відповідь, оминувши дату початку робіт.

"Тривалість реконструкції, згідно експертного звіту ДП "Укрдержбудекспертиза", складає 17,5 місяців", – розповідає директор КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" Максим Калінін.

Популярні новини зараз
Подивися уважно у трудову книжку: через ці "записи" українці залишаються без пенсії Виїзд з України зміниться 18 березня: які нововведення чекають на всіх вже в понеділок Потрібно бути готовими: що буде з курсом долара до літа Вам знадобиться магніт: перевірте монети в гаманці – деякі можуть принести 35 000 гривень
Показати ще

За інформацією Дирекції, запроектована транспортна розв'язка в двох рівнях на перетині вул. Олександра Довженко та однієї з головних автомагістралей міста має 4 смуги в кожному напрямку по проспекту Перемоги в кожному напрямку. В напрямку ж вулиць Довженка – Гетьмана будівництвом шляхопроводу передбачено 8 смуг руху на споруді.

"В перспективі після зносу корпусу заводу "Більшовик" буде реалізована у вигляді неповного листа конюшини з використанням прилеглих вулиць Антона Цедіка та Петра Нестерова для влаштування правого та лівого поворотів з вулиці Довженка на проспект Перемоги, а також правого повороту з проспекту Перемоги на вулицю Гетьмана", – зазначає Максим Калінін.

До вирішення питання знесення цеху правий поворот з проспекту Перемоги буде здійснюватись з використанням прилеглих вулиць Гарматна та Виборзька. Організація дорожнього руху на період будівництва передбачає забезпечення роботи громадського та іншого транспорту по проспекту Перемоги без змін – зі звуженням проїзної частини на 1 смугу.

Однак, ухиляння від зазначення дати початку зведення нової розв'язки з моменту першовизначеного 1 червня цього року, напевно вже стало традицією. Навіть липневе оголошене затвердження неповного "Чотирилісника" не гарантує його втілення в життя.

Також Знай.ua стало відомо, що Віктор Петрук, автор альтернативного проекту – трирівневої розв’язки з реверсним розподільчим кільцем, має у планах оскаржити затверджене міською владою розпорядження у суді.