Роботи з будування нової транспортної розв'язки на Шулявці, що мали розпочатися ще 1 червня, буде відкладено на поки ще невизначений строк. Причиною тому стали протести громадськості щодо необґрунтованого вибору затвердженого київською владою проекту. Знай.ua стало відомо, що завтра в КМДА керівництво віч-на-віч зустрінеться із активістами та автором альтернативного проекту шулявської транспортної розв'язки Віктором Петруком, аби обговорити деталі справи.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАрхітектурний бліц-конкурс
Впродовж травня активісти неодноразово зверталися до керівництва міста з метою розглянути на офіційному рівні проект транспортного інженера Віктора Петрука. Одними з головних причин є вдвічі менша вартість за затверджену версію, що обійдеться місту у понад 800 мільйонів гривень, більшу пропускну спроможність та менші строки на будівництво.
Громадськість активно підтримала петицію "Провести архітектурний конкурс на краще проектне рішення шулявської транспортної розв'язки", яка всього за місяць набрала понад 10 тисяч підписів.
"Завтра о 10.00 у КМДА розглядатимуться вимоги, викладені в електронній петиції 7819, що була розміщена на сайті міської адміністрації на початку травня", – каже транспортний інженер Віктор Петрук, автор альтернативного проекту – трирівневої розв’язки з реверсним розподільчим кільцем.
Головною вимогою авторів документу є проведення закритого архітектурного бліц-конкурсу на краще проектне рішення транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги та вулиць Гетьмана і Довженка, у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва.
"Затверджений "Чотирилисник" є застарілим типом транспортної розв’язки, що має обмежене використання в містах. Реалізація його на перетині Малої кільцевої дороги (Гетьмана – Довженка) та проспекту Перемоги, не призведе до покращення транспортної ситуації в місті. Альтернативою неповному «чотирилиснику» є трирівнева розв’язка з реверсним розподільчим кільцем - сучасне інноваційне рішення з високими техніко-експлуатаційними показниками", – зазначається в петиції.
Програма конкурсу, згідно з документом, повинна включати розгляд понад 20 показників конкурсних проектів, зокрема: транспортний ефект від реалізації, оцінку обмеження пропускної спроможності вузла на період реконструкції, безпеку та комфорт руху транспорту, пішоходів та велосипедистів, терміни будівництва, з врахуванням майнових ризиків та ін.
Експертна комісія – із іноземних фахівців
Однією з вимог, викладених в петиції, є також формування фахового журі конкурсу. Воно має складатися з експертів в галузі транспортного аналізу і планування, а також урбаністики та містобудування. Склад журі, в рівних частках, необхідно сформувати з резидентів та нерезидентів України, надаючи перевагу експертам з Європейських країн із розвиненими транспортними та урбаністичними академічними школами (Австрії, Німеччини, Нідерландів, Швеції, Швейцарії, тощо).
"Три тижні тому ми подали свій перелік членів експертної комісії. Серед них шестеро українських спеціаліста та три німецьких – це професіонали в даній області, за плечима яких чимало успішних проектів, – говорить Віктор Петрук. – Хочеться, щоб адміністрація ще поповнила перелік іноземними фахівцями та запропонувала свої гідні кандидатури".
Особиста зустріч активістів на чолі з транспортним інженером Віктором Петруком із заступником голови КМДА Дмитром Давтяном з приводу обговорення даної теми відбудеться завтра о 15.00.