Столичні водії, що вважають перекриття Шулявського мосту справжнім транспортним «армагеддоном», можуть поки що здихнути з полегшенням – ця територія покищо залишатиметься вільною для проїзду.

«Наразі ми маємо вже готовий план об’їзних шляхів та чіткий план покрокового будівництва, проте початок робіт не буде покладено до того, поки не вирішиться питання із поданим проектом інженера Віктора Петрука, – повідомили у КМДА. – Транспортна комісія має детально розглянути його та зробити певні офіційні висновки. Про конкретні строки початку будівництва казати ще зарано".

Нагадаємо, 22 травня 2017 року на сайті сервісу електронних петицій КМДА з’явилася петиція «Обрати проект трирівневої розв’язки реконструкції Шулявського шляхопроводу».

«18 травня, на засіданні Містобудівної ради Києва було обрано проект реконструкції Шулявського шляхопроводу, заради будівництва якого потрібно знести корпус заводу «Більшовик». Чиновники вважають цей проект найдешевшим, а тому найефективніший. Проте серед запропонованих варіантів реконструкції є розв’язка яка принципово відрізняється від обраної на містобудівній раді - трирівнева замість двохрівневої, з реверсним кільцем для поворотів», – зазначено в петиції.

Популярні новини зараз
Додаткові 3100 гривень до пенсії: кому пощастить отримати щедру виплату Разом з пенсією "капне" кругленька сума: виплатять одноразову грошову допомогу до кінця літа Синоптики прогнозують нову хвилю спеки в Україні: як вберегтись Світло буде цілий день: в "Укренерго" порадували українців
Показати ще

Ця пропозиція швидко зібрала понад 10 тисяч підписів, а відповідно така кількість голосів автоматично надала їй статусу документа, що має розглянутися міською адміністрацією на офіційному рівні.

«У 2010 році я запропонував альтернативне рішення: трирівневу розв’язку з реверсним розподільчим кільцем. Відповідно до розрахунків, така схема забезпечує найбільшу пропускну спроможність та найменший коефіцієнт аварійності серед всіх відомих розв’язок першого класу», – пояснює автор.

Проект Віктора Петрука активно підтримують у соцмережах тисячі киян – одними з головних причин є вдвічі менша вартість за затверджену версію, що обійдеться місту у понад 800 мільйонів гривень, та менші строки на будівництво.

Та петиція стала тільки першим вагомим кроком – другим фактором впливу на діалог з міським керівництвом стали протести столичних активістів. Напередодні початку будівництва під будівлею КМДА впродовж травня кілька разів пікетували активісти з вимогою проведення чесного конкурсу на краще проектне рішення Шулявської транспортної розв’язки.

«Затверджений до реалізації проект неповного «чотирилисника» є застарілим типом транспортних розв’язок, має низьку пропускну спроможність, не вирішеним є питання відчуження землі під частину розв’язки, - зазначив член Бюро київського ДемАльянсу Олександр Кучинський. - Радянський спадок повинен бути подоланий не тільки у назвах вулиць та станцій метро, а і у транспортній інфраструктурі міста».

Результатом акції стала зустріч організаторів із мером Кличко, на якій було прийнято рішення про створення відповідної незалежної експертної ради.