Автор скандальної реклами "Київської перепічки" в Instagram, фотограф Олена Попова вперше прокоментувала провокаційний проект.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідне інтерв'ю вона дала "24 Каналу".
"Мені замовили фотосесії для арт-проекту з використанням Перепічки. Разом із замовниками (у мене договір про нерозголошення імен, хлопці обіцяють скоро про себе розповісти, вже їх фотографувала) обдумали образи, варіанти стилів і колірну гаму", – повідомила вона.
Щодо провокативності знімків Попова порадила поставити запитання до реклами, де тіло використовують для того, щоб споживач звернув увагу на продукт.
"Instagram перепічки, як я розумію і як кажуть хлопці, це 100% арт-проект-провокація. Тому про об'єктивізацію тут недоречно говорити", – заявила автор.
Попова розповіла, що їй почали писати рідні та друзі моделі Софі Пашкуал. Вона звинуватила фотографа у використанні обличчя разом з оголеними знімками моделей. Нібито тепер складається враження, що оголені фотографії належать їй.
"В мережі швидко знайшли її Инстраграм-аккаунт, де видно, що її груди і груди іншої моделі абсолютно не схожі. Думаю, що вона хотіла зловити свою популярність на цій темі: грає на сцені, відома модель. Кажуть, їй потрібен був PR", – констатувала Олена.
На її думку, використання жіночого тіла не являє собою нічого поганого у випадках, коли це доречно. Попова вважає, що живіт є такою ж частиною, як і рука, тількі більш інтимниою.
"Шматок ноги – така ж частина жіночого тіла, як і плече. Мені здається, тут – питання сприйняття. Крім того, у таких роботах виявляються комплекси людей, що спостерігають", – заявила автор роботи.
Відео: у чому секрет Київської перепічки
Попова вважає, що голе тіло не обов'язково має бути присутнім у рекламі. У ній повинен бути концепт.
Як повідомляв портал "Знай.uа", знімки вийшли з досить прозорим підтекстом. Незважаючи на це, суттю ребрендингу була нова упаковка.