Автор скандальної реклами "Київської перепічки" в Instagram, фотограф Олена Попова вперше прокоментувала провокаційний проект.

Відповідне інтерв'ю вона дала "24 Каналу".

"Мені замовили фотосесії для арт-проекту з використанням Перепічки. Разом із замовниками (у мене договір про нерозголошення імен, хлопці обіцяють скоро про себе розповісти, вже їх фотографувала) обдумали образи, варіанти стилів і колірну гаму", – повідомила вона.

Щодо провокативності знімків Попова порадила поставити запитання до реклами, де тіло використовують для того, щоб споживач звернув увагу на продукт.

Популярні новини зараз
Продаж авто загонить у мінус: українців приголомшили новими вимогами - не зглянуться навіть на старі авто "Телефонні повістки" військовозобов'язаним: як реагувати на усний виклик до ТЦК Ваша пенсія може бути значно вищою: як змусити ПФУ доплачувати 1300 грн щомісяця Мобілізація чоловіків предпенсійного віку: що роблять ТЦК з чоловіками 50+
Показати ще

"Instagram перепічки, як я розумію і як кажуть хлопці, це 100% арт-проект-провокація. Тому про об'єктивізацію тут недоречно говорити", – заявила автор.

Попова розповіла, що їй почали писати рідні та друзі моделі Софі Пашкуал. Вона звинуватила фотографа у використанні обличчя разом з оголеними знімками моделей. Нібито тепер складається враження, що оголені фотографії належать їй.

"В мережі швидко знайшли її Инстраграм-аккаунт, де видно, що її груди і груди іншої моделі абсолютно не схожі. Думаю, що вона хотіла зловити свою популярність на цій темі: грає на сцені, відома модель. Кажуть, їй потрібен був PR", – констатувала Олена.

На її думку, використання жіночого тіла не являє собою нічого поганого у випадках, коли це доречно. Попова вважає, що живіт є такою ж частиною, як і рука, тількі більш інтимниою.

"Шматок ноги – така ж частина жіночого тіла, як і плече. Мені здається, тут – питання сприйняття. Крім того, у таких роботах виявляються комплекси людей, що спостерігають", – заявила автор роботи.


Відео: у чому секрет Київської перепічки


Попова вважає, що голе тіло не обов'язково має бути присутнім у рекламі. У ній повинен бути концепт.

Як повідомляв портал "Знай.uа", знімки вийшли з досить прозорим підтекстом. Незважаючи на це, суттю ребрендингу була нова упаковка.