Заборона авіаперельотів над східною Україною вигідна Росії.

Про це пишуть американські видання Daily Signal та Newsweek.

Автор аналізу Нолан Пітерсон, американський екс-пілот зі спеціальних операцій та ветеран воєн в Іраку та Афганістані, у статті "Путін досягнув "зони без польотів" над Україною" зібрав інформацію про важке російське озброєння, небезпечне для авіації, яке, ймовірно, використовується донині бойовиками у Східній Україні, а також проаналізував, яких збитків зазнає Україна від порожнього неба над Донбасом.

Як пише автор, відповідно до інформації про рух авіатранспорту у режимі реального часу, яка є у відкритому доступі компанії FlightAware, простежується, що над територією Східної України повітряний рух практично відсутній.

Комерційні літаки оминають цей регіон двома шляхами: повітряний коридор "південь-північ" на схід від українського кордону над російською територією та коридор "захід-схід" на південь від України над Туреччиною та окупованим росіянами Чорним морем.

Популярні новини зараз
Пенсію можна збільшити в рази навіть без додаткового стажу: українцям підказали лайфхак Штраф за автомобільний відеореєстратор: кому загрожує і що робити Виїхав з людиною з інвалідністю, а повернувся сам: що загрожує чоловікам на кордоні Велике місто може опинитися в напівоточенні: українцям загрожують серйозні бомбардування
Показати ще

За словами автора, на забороні на комерційні перельоти для України нажилися країни-сусіди, які беруть плату за користування їхнім повітряним простором.

За даними "Євроконтролю" (Європейської організації з безпеки аеронавігації), лише за грудень 2014 року (перший місяць, відколи почала діяти заборона на український простір) транзит повітряним простором Болгарії зріс на 48,3% порівняно з груднем 2013 року.

Румунія повідомила про зростання трафіку на 20,4% у 2014 році, у Туреччини кількість транзитних перельотів у цей час зросла на 17%.

До збиття MH17 щодня над Україною пролітало близько 400 літаків, півтори сотні з яких були міжнародними комерційними перельотами.

За офіційними даними, після авіакатастрофи над Донецьком надходження в український бюджет від оплати за авіатранзит в 2014 році знизилися на 160 мільйонів євро в рік – майже на 80%.

Втім, як пише Пітерсон із посиланням на слова експертів, попри ці фінансові втрати, повернення авіатранзиту у повітряний простір над Донбасом лишається малоймовірним.

Як повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", стало відомо, кого звинувачують росіяни у трагедії МН17.