Покриття українських автошляхів планують робити із бетону. У Міністерстві інфраструктури вважають, що так вдасться зекономити на будівництві та обслуговуванні доріг, продовжити термін їх експлуатації.

Дві треті асфальту, який використовують для будівництва доріг, імпортують з-за кордону.

"У бетонних доріг буде навпаки. Їх будівництво ми бачимо за рахунок внутрішніх резервів країни, - каже замміністра Володимир Омелян. - Зараз у країні є проблема транспорту, який пересувається із перенавантаженням і розбиває навіть дуже міцні автошляхи. Тому також потрібен контроль та відповідальність самих водіїв".

Українські водії кажуть, ідея хороша, якщо використовуватимуть при цьому якісні сировину та технології.

"Бетонна дорога - це класна ідея. Це ж рівні, міцні дороги. Бетон не плавиться від спеки, як асфальт, що колеса стрягнуть. Він довговічніший і може витримувати велике навантаження. Але ці мрії наших водіїв збулися б, якби у нас дійсно виконували свою роботу якісно та не крали матеріали. На асфальт дають гарантію до 15 років, а на українських дорогах він за рік сходить. На бетон — більше 30, - каже вінничанин Сергій Сторожук. - Але обійдеться це навряд чи дешевше, ніж асфальтні зараз. Скоріш за все, знову відмиють гроші, а дороги засиплять якоюсь цеглою та глиною. Проблема у нашій країні не в тому, чим застеляти автошляхи, а в тому, щоб не крали матеріали".

Популярні новини зараз

Лукашенко заявив про загострення на кордоні Білорусі: "Замість пояса добросусідства"

Зеленський вперше відреагував на пісню Кошового і хору Верьовки про Гонтареву: "Президент не..."

Як вирішується питання очищення стічних вод в Україні?

Не стало сина Пугачової та Кіркорова: як Примадонна пережила величезну втрату

Показати ще

На фінансування "Укравтодору" у 2015 році виділено майже 21 млрд. грн., тоді як на потреби автомагістралей необхідно близько 40 млрд. грн. на рік.