Любов потенційних клієнтів до котів – чудовий привід для виробників зайвий раз зіграти на їх почуттях і запропонувати свій товар. Таким трюком користуються не лише компанії по виробництву зоотоварів, іграшок чи продуктів, а навіть й автомобільні бренди.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНаприклад, два відомих світових автовиробника вирішили залучити котів до реклами нових опцій своїх машин, створивши зворушливі та милі відеосюжети.
Читайте також: Bentley використала технології NASA для реклами авто
Компанія Volkswagen у ролику за участю цих тварин показала, як система контролю ступеня втоми водія може повернути йому концентрацію та врятувати від дорожньо-транспортних пригод.
А от Buick використав котів, аби продемонструвати свій спеціальний мобільний додаток для смартфон, за допомогою якого автомобілем "зможе керувати навіть кицька".
Як писав Znaj.ua, люди, які більше люблять котів, частіше потерпають від самотності.