Набридливі рекламні банери на станції лондонського метро Clapham Common на два тижні замінять постери з котами.

За інформацією ВВС, організація Citizens Advertising Takeover Service (CATS) кілька місяців тому ініціювала збір грошей для цього.

а покупку рекламної площі на станції метро Clapham Common майже 700 британців дали 23 тисячі фунтів (близько 30 тисяч доларів). Тепер, починаючи з 12 вересня,на платформах та вздовж ескалатора всі рекламні місця будуть прикрашені забавними і яскравими фотографіями котів.

Читайте також: Кіт-хмара підкорив Instagram

Представник СATS Джеймс Тернер пояснив, що таким чином вони хотіли відволікти людей від постійних оголошень і зробити рекламний простір веселим і безтурботним.

Популярні новини зараз
Функції ТЦК хочуть розширити: що зміниться для військовозобов'язаних ПриватБанк змінив правила грошових переказів Ваш лічильник електроенергії бреше: як не переплачувати за комуналку через поломку Пенсіонерів залишать без індексації: кому не світить підвищення виплат
Показати ще

Спочатку в компанії була ідея прикрасити рекламні площі знімками лісів і океанів, але потім креативники подумали, що в метро мають з'явитися фотографії того, що всі люблять. Саме тому вибір був зроблений на користь котів.

Раніше "Знай" писав про те, що мер Лондона заборонив рекламувати ідеальне жіноче тіло на міському транспорті.