У "ВІП-офіс" на колесах перетворили звичайний транспортний Citroen Jumper робітники однієї з московських автостудій.

Клієнт звернувся до майстрів з проханням перевтілити вантажний фургон у розкішний кабінет, непримітний зовні, але вражаючий усередині. Через вісім місяців студія відзвітувала про виконання замовлення, результат якого перевершив навіть найсміливіші сподівання власника, пише drive2.ru.

Для роботи автомеханіки мали в комплектації вантажний фургон (без скла і внутрішньої обробки кузова) з високим дахом.

Спочатку кузов засклили, на задню вісь встановили пневмопідвіску, на дах - великий кондиціонер.

У порожньому кузові з нуля обладнали розкішний пасажирський салон. Роботи почали з тотальної шумо-вібро-теплоізоляції. На виході замість фарбованого в білий колір металу отримали салон, оздоблений шкірою та алькантарою.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам виплатять майже на 4000: старенькі гарантовано отримають гроші Доведеться двічі розщедритися: українців повторно змусять сплатити податки Пенсіонерам змінюють умови виплат: що треба знати Водії масово отримують штрафи після спілкування з патрульними: за що карають навіть без порушень
Показати ще

В "офісі" встановили задній диван від "BMW E65". Клавіші керують не тільки електроприводом сидінь, але й функціоналом авто - різними підсвічуваннями і так далі. Колір підсвічування може змінюватися.

Крім дивана, в салоні розмістили чотири пасажирські сидіння від "Hyundai Grand Starex".

У фургоні стоїть мультимедійна система з екраном на 32 дюйми, що забезпечує якісний звук. За заднім диваном в кутку можна розгледіти потужний сабвуфер. На вікнах – кастомні шторки.

У салоні встановили немало підстаканників, роз'ємів USB, розеток на 12 і 220. Усе це підсвічується. У бокових стінах кузова співробітники студії вмонтували відкидні столики, а також міні-бар. Поличка для келихів теж підсвічується.

Передню консоль у салоні укомплектували висувними ящиками, столом і компресорним холодильником Waeco. На верхньому ярусі розташували ящики, оброблені м'яким матеріалом. На полиці позаду співробітники студії закріпили мікрохвильову піч. На внутрішній стороні задніх дверей вони змонтували знімні кріплення для гірських лиж.

Читайте також: Як розпізнати битий автомобіль, купуючи б/в

Щоб усе це зробити, підсвітити та налаштувати, майстрам довелося серйозно доопрацювати енергосистему.

Чимало довелося на студії попрацювати й над передньою частиною салону, правда, на відміну від кузова, зміни були не такі радикальні. Тут є інтегрована в загальну медіа-систему магнітола з навігацією, парктроніки, камера заднього виду і багато іншого. Кабіна звукоізольована, оброблені шкірою сидіння, кермо, дверні карти. Змінилося й оздоблення стелі.

Нині супер-джампер на дорогах Москви видає з сотень подібних хіба що блок кондиціонера на даху. А от якщо говорити про внутрішнє "наповнення", то такий автомобіль безперечно єдиний на весь російський мегаполіс.