Компанія Opel повністю розсекретила GT Concept. Новинка, яку ми раніше бачили тільки на тізерах, виявилася маленьким спортивним купе зі среднемоторной компонуванням і заднім приводом. Повноцінна прем'єра відбудеться на початку березня на Женевському автосалоні.

Opel GT Concept виконаний у футуристичному ключі. Це подальший розвиток нової філософії дизайну, вперше продемонстрованої на концепті Monza 2013 року. У той же час розробники звернулися до спадщини "Опеля", запозичивши окремі елементи у прототипів Opel Experimental GT і Vauxhall XVR 1960-х років. Червоні передні колеса - це відсилання до мотоцикла Opel Motoclub 500, що випускався в кінці 1920-х, а сама назва взято у купе Opel GT 1968-1973 років.

Автомобіль отримав довгий капот, лобове скло, що плавно переходить в похилу панорамний дах. Класичні форми спорткара підкреслюються проходить за профілем червоною лінією. Одна з найбільш цікавих деталей проекту - електропривідні двері без ручок, що відкриваються при натисканні на розташовану зверху сенсорну панель і частково забираються під передні колісні арки. Звичних дзеркал заднього виду теж немає - їх замінили камери, зображення з яких транслюється на два екрани в салоні. Доповнює картину світлодіодна матрична оптика IntelliLux LED.

Читайте також: Топ-12 "чистих" і "брудних" автівок 2015 року

У рух купе наводиться трициліндровим турбомотором об'ємом 1,0 літра, знайомим нам по молодшим моделям "Опеля". В даному випадку він видає 145 к.с. і поєднується з шестиступінчастою коробкою з підрульовими пелюстками. Розгін до сотні займає менше 8 секунд, максимальна швидкість складає 215 км / ч.

Популярні новини зараз
Хороших новин чекати не варто: експерти назвали три сценарії завершення війни в Україні Потрібно терміново змінити: у ПриватБанку звернулися до всіх клієнтів, які мають карту Штраф – це ще квіточки: ТЦК застосовують новий метод впливу на ухилянтів Квартиру можуть визнати безхазяйною: українцям анулюють право власності на житло - кому приготуватися
Показати ще

Запускати цю машину в серію Opel поки не планує - вона побудована скоріше для демонстрації можливостей. Однак якщо женевська публіка прийме концепт добре, у купе є шанс стати на конвеєр, нехай і не в такому химерному вигляді.