Стало відомо, скільки пересічний українець сплачує державі коштів в рамках авіаційного збору. У держбюджеті 2016 прописані надходження в Госспецфонд в сумі 188,9 млн

Пасажирський збір повинен йти до Державного спеціалізованого фонду фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність та участь України у міжнародних авіаційних організаціях.

МАУ перестала сплачувати збори влітку 2014 (а це по $ 0,5 за кожного пасажира внутрішніх рейсів і по $ 2 - на міжнародних лініях). Наразі борг компанії перед Державіаслужбою перевищив 147 млн ​​грн, пише UBR.ua.

Читайте також: Україну накривають "фінансові піраміди"

Компанія заявила, що сплатить збори за пасажирів, якщо суд визнає їх законними. Про це заявив гендиректор авіакомпанії Юрій Мірошников. Вони просять пояснити, за яким курсом вони повинні платити прострочені за два роки 147 млн ​​грн., як інформують Вести.

В Державіаслужбі пояснили, що Держфонд поповнюють також інші платежі, список яких законодавчо прописаний. Зокрема, туди йдуть державні збори за сертифікацію, реєстрацію повітряних суден, аеродромів, авіаперсоналу і експлуатантів техніки, дозволів на використання комерційних прав тощо

"Збір за кожного пасажира, що вилітає з українських аеропортів і за кожну тонну вантажу, платять до Держфонду все без винятку авіакомпанії, в тому числі міжнародні. Бувають заборгованості, але вони гасяться, як, наприклад, у" Дніпроавіа "або" ЮмЕйр ". Іноземні авіаперевізники в 2015 році сплатили 82,4 млн грн ", - повідомила Ірина Кустовська.

В існуючій економічній ситуації експерти кажуть, що збір з кожного вилітає пасажира - неминуча міра.