Існує ефективний спосіб перевірки поширюваної ЗМІ інформації на достовірність.

Про нього розповів експерт з наукової етики Кевін Елліотт з Університету штату Мічиган, повідомляє Американська асоціація сприяння розвитку науки.

Читайте також: NASA приховало інформацію про космічну загрозу

За словами фахівця, щоб перевірити наукову цінність інформації, потрібно відстежити якість її оцінки експертами та ймовірну особисту зацікавленість компаній або науковців у її поширенні.

Насамперед, як радить Еліотт, необхідно перевірити чи обговорюють конкретну тему такі поважні наукові товариства, як американська Національна академія наук або британське Королівське товариство.

Популярні новини зараз
Карткою – 10 грн, готівкою – 15: в Україні знову підвищують ціни на проїзд Дати виплати пенсій "перетасували": чи можна змінити день отримання виплат Потрібно мобілізувати у першу чергу: ексчиновник розповів, хто має поповнити лави захисників Гроші на кону: "Ощадбанк" зробив важливе оголошення
Показати ще

За приклад фахівець навів скандал з німецьким автовиробником Volkswagen та тютюновими компаніями. Перший завищував екологічні показники своїх дизельних двигунів, а другі, як вважає Еліотт, регулярно створюють для споживачів "альтернативні факти" про переваги куріння.

Як писав раніше інформаційний портал "Знай.uа", шведські вчені, провівши низку досліджень, заявили, що людський мозок під час сну "архівує" отриману за день інформацію, відкидаючи все непотрібне.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ КАНАЛ В ТЕЛЕГРАМ