Скандально відомі російські журналісти, Марія Столярова і Леонід Муравьев які є громадянами Росії і активно займаються антиукраїнською пропагандою, не лише створюють для українського телеканалу "Інтер" узгоджені з проросійськими бойовиками сюжети, а й займаються розробкою передвиборних агітаційних матеріалів для українських депутатів, повідомляє "Миротворець".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПовідомляється, що в дампі поштової скриньки Леоніда Муравьева є файли з матеріалами для рекламної кампанії Сергія Капліна від "Партії простих людей". У листі є об'ємний файл з детальною розкадровкою передвиборчого ролика і невеликі "замальовки" для інших роликів, наприклад такі:
Крім того, у листах, якими обмінювалися між собою Л.Муравьеві М.Столярова, є розробки для руху "Народний контроль" Дмитра Добродомова.
Ці ж особи жваво займаються розробкою рекламної кампанії Оппоблока. "Миротворець" опублікував відповідні файли, які це підтверджують.
Читайте також: Пропагандисти Кремля першими показали вмираючого Шеремета
З огляду на всі ці факти видання "Миротворець" задається логічними питаннями – що об'єднує ці три політичні сили, які опинилися в руках рекламістів з країни-агресора? Як вийшло, що російські журналісти, які активно займаються антиукраїнською пропагандою, розробляли рекламні матеріали для Капліна і Добродомова?
" На наш погляд журналістів-початківців, ці рекламні розробки мають рівень студентської халтурки, зробленої за ніч, щоб на зароблені гроші на вихідних сходити з подружкою в кіно. Як вийшло, що вони займаються виборами, хто їх самих вибрав? Як почувають себе тепер бенефіціари цього продукту рекламної думки, узгодженого з терористичною організацією "ДНР"?", - пише "Миротворець"