У всіх свої методики виховання, хтось вважає, що дитина має зростати в атмосфері абсолютної любові, хтось упевнений, що лише заборонами та муштрою можна виховати сильну особистість. Є декілька методів, які задовольнять і батьків, і дітей, повідомляє pedpresa.ua.

Доктор Керол Двек, займаючись дослідженнями у сфері мотивації розумового зростання, пропонує замість фіксованого мислення розвивати в дітях спонукальне.

Одним із найрезультативніших способів розвитку спонукального мислення залишається похвала.

Двек пропонує хвалити не розум дитини, а її здібності до навчання. Наприклад, замінити фразу "Який ти розумний!", на спонукальну – "Ти дуже здібний і обов'язково зможеш це зробити".

Мотиваційні фрази, які допоможуть вашій дитині стати успішною:

Популярні новини зараз

Головне за 3 грудня: перемога "Шахтаря", фатальний поворот "голодної туси", фінал "Холостячки" і мінімалка в 6700 гривень

Григорій Решетник зрадів фіналу "Холостячки" зі Златою Огнєвіч: "Нарешті маячня закінчиться"

Михайло Поплавький запропонував змінити гімн "Ще не вмерла України...." на свою пісню, земляки сміються: "Ваша пісня і так гімно"

Оля Полякова зізналася, навіщо зайняла місце Тіни Кароль на "Голос країни": "Хочу додати..."

Показати ще

- фіксоване мислення: "Ти зумів правильно прочитати це речення. Який ти розумний!";

- орієнтація на розвиток: "Ти зумів правильно прочитати це речення, бо ти навчився читати! Вітаю!";

- фіксоване мислення: "Ти так швидко впорався з цією головоломкою! Який ти розумний!";

- орієнтація на розвиток: "Вибач, що я забрав твій час на вирішення такої легкої головоломки. Давай я знайду для тебе складнішу, адже я знаю, що ти і з нею впораєшся";

- фіксоване мислення: "Ти виконав тест на 80 %. Давай перейдемо до наступного";

- орієнтація на розвиток: "Ти виконав тест на 80 %, отже, ти на правильному шляху. Якщо ти перевіриш неправильні відповіді і підкоригуєш свої знання, то завтра ти виконаєш всі завдання на 100 %. Я в цьому не сумніваюся".

Читайте також: КПІ увійшов до числа 15 найбільш інноваційних вишів

Науковець поділилась, під час вивчення дитячого менталітету, вони дізналися, що вже є діти з фіксованим інтелектом і діти, орієнтовані на пізнання і навчання.

Під час проведених досліджень Двек підтвердила свою теорію та довела, що орієнтація на розвиток в навчанні відіграє неабияку роль в успішності дітей.