Науковці пояснили, що змушує людей робити репости в соціальних мережах.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідне дослідження провели студенти-нейробіологи Університету Пенсільванії Крістін Шольц і Еліза Баік, пише EurekAlert.
Їм вдалося відкрити механізми, які допомагають передбачити, як мозок відбирає ті новини і коментарі, які слід прочитати і показати друзям.
Науковці провели своє дослідження на медичних статтях з New York Times. Ґрунтуючись на активності мозку 80 випробовуваних, вони передбачали успіх того чи іншого матеріалу у читачів усього світу.
Як виявилося, найбільше людей цікавить і зачіпає інформація, пов'язана з особистим досвідом, їх уявленням про те, хто вони або ким хотіли б бути.
За словами Емілі Фальк, директора лабораторії нейробіології та головного автора статті, люди діляться тим, що може поліпшити їх соціальні відносини, допомагає їм виглядати розумними або емоційними, і показує їх з позитивної сторони. Саме такі тексти стають популярними.
Нейробіологи з'ясували, що сигнали в певних зонах мозку визначають цінність тексту, що дозволяє передбачити, захоче людина поділитися ним з друзями чи ні.
Хоча вибірка випробовуваних (переважно студенти 18-24 років) і не збігалася з цільовою аудиторією NYT активність їх мозку змогла передбачити популярність статей у читачів по всьому світу.
Як зазначила Шольц, використання невеликої кількості даних для прогнозування успішності інформації, означає, що процеси універсальні. Те, що статті зачіпають ті ж ділянки мозку у різних людей, говорить про те, що їх поведінкою керують схожі мотивації та норми, що в суспільстві цінують схожі речі.
Передбачається, що відкриття допоможе роботам писати статті не гірше людей, щоб збільшити новинний контент і максимально розвантажити журналістів. У цьому напрямку вже далеко просунулося новинне агентство Associated Press, яке активно використовує машинне навчання і до 2020 року збирається передати у відання комп'ютера 80% своїх статей.
Як писав раніше інформаційний портал "Знай.uа", психологи виявили, що соціальні мережі знижують самооцінку.