ПриватБанк лідирує у списку фінансових установ, у яких ображають українців.

Один із клієнтів банку розповів про невиконання банком своїх зобов'язань. Його платіж з технічних причин був заморожений, і чоловік більше тижня не може отримати відповідь про ситуацію. Як він розповів: "Спроби з'ясувати у співробітників служби підтримки хоч щось — марні, відповідь завжди одна: «фахівці розбираються, все під контролем, чекайте". Також він додав, що дії Приватбанку незаконні, оскільки ніяких даних про фахівців і даних служби вони не називають. "В аналогічній ситуації, коли гроші винні банку, а не навпаки, Приватбанк не соромиться ці гроші "вибивати" і нараховувати штрафи і пеню", - скаржиться клієнт.

Подібних історій безліч, і одна з них відбулася в Харкові в одному з відділень. Як розповідає учасник інциденту по імені Олексій: "Відправляли вчора з відділення Приватбанку, якщо бути точним 108 відділення р. Харків гроші на карту А - банку, відправляли через касу. Це просто був сміх. Причому настільки некомпетентних і хамовитих працівників я ще не зустрічав". Він попросив про термінове переведення, і співробітник сказав йому, що все пройде за 10 хвилин. Однак пізніше з'ясувалося, що операцій займе більше доби. "Тобто в касі банку сидить касир, який не вміє читати або спеціально дає неправдиву інформацію", - резюмував чоловік.

Популярні новини зараз
Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Погрожують відключенням та вимагають гроші: українці скаржаться на терор "газовиків" РФ може відкласти наступ через несподівані обставини Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову
Показати ще

Після цього він попрямував до менеджера і віддав їй чек. Вона почала листування на планшеті і чекала рішення, оскільки просто не знала, що в такому випадку робити. Але більше всього Олексія вразила начальниця відділення, як він розповів: "найсмішніший персонаж цієї історії – це начальниця відділення, звернувшись до якої було відчуття, що ми розбудили ведмедя в зимовій сплячці або потривожили королеву. З криком, що гроші повернути вже не можна вона вальяжно ходила по відділенню".

На закінчення історії Олексій розповів, що менеджер заявила, що гроші можна повернути, що вони і зробили. В результаті годину чоловік очікував зарахування і ще годину – поки менеджер з начальників нарешті вирішили, чи можна повернути гроші чи ні.

Нагадаємо, раніше наголошувалося, що набуває чинності Закон про протидію буллингу.

Як повідомляв портал "Знай.uа": у Херсоні в редакції однієї з газет сталася стрілянина з розпилення газу.

Також "Знай.uа" писав, що в мережу виклали захоплюючі кадри тренування українського спецназу.