Свою думку в інтерв’ю Радіо Свобода висловив головний редактор видання «Морской бюллетень» Михайло Войтенко, коментуючи ситуацію з танкерами «Маестро» і «Кенді» під прапором Танзанії, що 21 січня загорілися в Чорному морі біля берегів Криму. Він припустив, що обмін вантажами між судами в нейтральних водах дає можливість не фіксувати його документально, такі дії вчиняють, зокрема, щоб уникнути санкцій. 

Всі знають про «відмивання грошей», але мало хто знає що таке «відмивання вантажів». У чому воно полягає? У випадку танкерів «Маестро» і «Кенді» не було фізичної необхідності перевантажувати газ з одного танкера на інший, щоб доставити його в Сирію. Але якщо говорити про юридичний бік, то перехід вантажу з одного судна на інше, оформлення документів, змінює ситуацію. Десь відсікаються ті, на кого можна вийти, початкові продавці, виробники газу, тим самим вони прикриваються від санкцій – зазначив експерт.

Він повідомляє, що у низки компаній в світі є потреба в проведенні нелегальних морських вантажоперевезень. Подібні «сірі зони» для перевалки вантажів існують у Середземному морі, в районі Малайзії, Індонезії, Філіппін.

Популярні новини зараз

Павла Зіброва застукали з Лесею Нікітюк, фото вже гуляє мережею: "Як ракета"

У центрі столиці доньку посла наздогнала таємнича смерть: фото з місця загибелі

Під носом у Путіна пішов з життя головний ворог України: "Камаз все"

Пальчевський тонко втихомирив ситуацію з Кварталом 95 та Гонтаревою: "Кого ви лікуєте?"

Показати ще

У той же час, Михайло Войтенко підкреслив, що такі дії не завжди пов’язані з санкціями, в низці випадків йдеться про можливість дешевше придбати товари.

В результаті вибуху і пожежі на двох танкерах «Маестро» і «Кенді», що сталися 21 січня​ біля берегів окупованого Росією українського Криму, загинули 10 осіб.

Нагадаємо,  що берегова охорона Сполучених Штатів Америки на військово-морській базі в Балтіморі в четвер, 27 вересня, здійснила передачу Україні двох патрульних катерів.

Також  Знай.uа писав, загибель непотоплюваних: найвідоміші і несподівані корабельні аварії в історії.

Дно світового океану і звичайно морські простори встелені останками затонулих кораблів, деяким - вже тисячі років.

Підводні рифи і скелі, потужні хвилі, людський фактор та інші причини призводили і, можливо, будуть приводити до катастроф на морських просторах. Навіть двадцяте століття з його сталевими і міцними кораблями, блискавичним зв'язком і радарами не рятували судна від загибелі.

Як повідомляв Знай.uа в Азовському морі з'явиться українська військова база: як це буде.