Найбільший банк України,раніше власність політичного і громадського діяча, Ігоря Коломойського, " ПриватБанк" образив свого клієнта в День його народження. Чоловік був ошелешений, коли в такий святковий і важливий день банк відключив для нього потрібну функцію безготівкового розрахунку. При спробі оплати карткою, виявилося, що його банківський рахунок пішов у мінус. Клієнт вдався до крайніх заходів і обміняв свої доларові заощадження на гривні і вніс на карту.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Лист обуреного клієнта потрапило в мережі, і тільки тоді "ПриватБанк" прийняв заходи по усуненню даного казусу.
"Коротко розповім історію, як банк позбувся свого клієнта, на якому заробляв понад 8 років: Сьогодні, 20.02.2018 року, у свій 29-й День Народження. близько 19 години вечора при спробі розрахуватися карткою виявив, що кошти в мінусі. Пишу на лінію, питаю, як так, може помилка чи що? «Ніякої помилки, банк переглянув бла бла бла». На мій аргумент, як же так, адже умови користування дотримуються, жодних прострочень, мінусів і т. д… Спасибі Привату за такі вітання, точніше образу. Негайно прийнято рішення поміняти долари, внести на картку і закрити її.", - пише у своєму зверненні чоловік.
Після цього повідомлення одразу ж надійшов лист від представника банку, який висловив найглибші вибачення через такиу форс-мажорну ситуацію і описав подальші дії "ПриватБанку" в інциденті, що склався.
"Нам дуже шкода, що дана ситуація принесла Вам незручності. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.На превеликий жаль, за результатами чергового перерахунку цієї моделі банк змушений був переглянути своє рішення в розмірі кредитного ліміту...", - відповіли працівники "ПриватБанку".
Зазначимо, що подібні ситуації можуть відбуватися через внутрішні зміни "Приватбанку". Прес-служба банку повідомляла про те, що у складі правління відбулися кадрові зміни через відсторонення від службових обов'язків головного з питань інформаційних технологій.
Нагадаємо раніше "Знай.ua" писав про збої у роботі програми PayPass і про те, як безкоштовно проїхатися на метро.
Також "Знай.ua" писав про нововведеннч в системі роботи "ПриватБанку".Я ких змін варто очікувати людям.
Раніше "Знай.ua" сповіщав про те, що один з найбільших банків України залишив головний IT-шник. Хто тепер буде відповідальним з питань технічної частини.