Неймовірне відкриття здійснив студент з Британії, який проживає в місті Вітбі, на ім'я Аарон Сміт. Загадковий предмет, якому, як показав аналіз, більше 185 млн років, лежав на пляжі Сандсенд.

За словами студента, він спочатку подумав, що в такому камені може зберігатися щось цікаве. На відео, зняте очевидцем, звернуло увагу видання Daily Mail.

Знахідка сталевого кольору має форму кулі і справді нагадує яйце дракона. Вапняковий предмет виявився вкритим залізним пиритом.

Деякі мисливці за копалинами називають даний матеріал "золотом дракона".

Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

Молодий чоловік на камеру розколов кулю. Як виявилося, у ньому ховався спіралевидний амоніт – копалина юрського періоду.

Аарон зазначив, що багато людей вважають дані артефакти магічними: нібито вони за мільйони років накопичують неймовірну кількість сили. Варто зазначити, що студент вже має цілу колекцію різних знахідок.

Пристрасть до полювання за давніми закам'янілими рештками прищепив йому батько. Сьогодні Аарон без проблем може визначити гірську породу, навіть не торкаючись до неї.

Амоніти – істоти, що жили на планеті мільйони років тому. Їх наявність на тій чи іншій території говорить про те, що місцевість у давнину була під водою.

Що характерно для данних копалин, камінь амоніт властивості своєї естетичної привабливості таїть здебільшого всередині знайдених екземплярів. Окремі скам'янілі раковини амонітів збереглися за двісті-триста мільйонів років настільки добре, що будучи распиленими, вражають свіжістю перламутрового блиску.

Як і динозаври, які з'явилися в ту пору, амоніти росли, не скуплячись на будівельний матеріал для раковин. Відомі скам'янілості, діаметр яких можна порівняти з ростом людини, а то і більше двох з половиною метрів.

Нагадаємо, палеонтологи час від часу відкривають настільки дивних динозаврів, що деякі з них здаються просто невдалим жартом. Еволюція дійсно пробувала різні шляхи розвитку.

Як повідомляв портал "Знай.uа", група археологів провела масштабні розкопки в центрі Любляни, столиці Словенії. Цікаві відкриття не змусили себе чекати. Те, що вдалося виявити вченим, приємно здивувало – це була багата могила невідомої жінки.

Також "Знай.uа" писав, у Східному Китаї група дослідників натрапила на кілька тисяч керамічних і фарфорових виробів, виготовлених під час правління династії Суй (581-618 р. н. е..).