Археологи, що проводили розкопки на лівому березі річки Джамна, приблизно в 70 кілометрах на північний схід від Делі, Індія, натрапили на гробниці, вік яких приблизно 4000 років. Як зазначили вчені, вони являють собою "труни на ніжках". Про це повідомляє News Network Archaeology. Передає Хвиля.

Відомо, що у цих гробницях знаходилися останки, що належать двом жінкам. Серед цікавих знахідок — золоті намиста, меч, лук, наконечники стріл і керамічні вироби, включаючи вази, банки, миски і блюдо на підставці. Також браслет з напівкоштовних каменів.

Цікава знахідка з цього могильника - меч-антена, поміщений біля голови.

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

Цікаво, що між двома ніжками труни були виявлені стеатитові вкладки, що утворюють вісімку, яка, ймовірно, є кришкою туалетного столика.

Дослідники відносять знахідку до пізнього хараппського періоду історії Індії. Хараппська, або Індська цивілізація — третя за часом появи людська цивілізація після єгипетської і месопотамської.

З усіх трьох вона займала найбільшу територію, перевершуючи за цим показником дві інші разом узяті.

Це високорозвинена цивілізація, що виникла на місцевій основі. Її поселення виявлені тепер на величезній території: більш ніж на 1100 км з півночі на південь і понад 1600 км із заходу на схід. У найбільш великих містах проживало до 100 тис. чоловік.

В ту епоху міста були центрами торгівлі, ремесла, в них знаходилися адміністративні влади, але більшість населення — землероби і скотарі — продовжувало жити громадами в сільській місцевості. Хараппська цивілізація існувала з 2500 по 1700 рр. до н. е.

А нещодавно британське видання Daily Mail з посиланням на науковий журнал Scientific Reports опублікувало висновки вчених з Археологічної служби Інституту археології Індії, які свідчать про те, що Хараппська цивілізація за час існування передувала Стародавньому Єгипту і Месопотамії.

Нагадаємо, у Перу виявили череп незвичайної форми.

Як повідомляв портал "Знай.uа", вчені розповіли про головні зміни людини. Ви навряд чи замислювалися, що відображення, яке ви бачите в дзеркалі - результат мільйонів років еволюції.

Також "Знай.uа" писав, стародавня нога привела вчених до невідомого виду вимерлих людей.