У Мексиці під оживленою вулицею робочі несподівано натрапили на таємний тунель з дивовижним різьбленням часів ацтеків.

Цю інформацію повідомляє видання «Don’t panic».

Один з робітників, під час підготовчих робіт для споруди автобусної зупинки виявив останки підземного споруди, які залишалися недоторканими з давніх часів.

Після неймовірної знахідки будівельні роботи відразу ж зупинили, а на його місце запросили мексиканських археологів. За словами дослідників, підземний прохід побудували ще ацтеки в XV столітті під час правління імператора Монтесуми I.

Головне за ніч: кримчани "зустріли" ворожу техніку, небезпечна погода в Україні та чергові дефіцити продуктів "Привітати" з Днем Незалежності: ворог може вдарити зненацька на головне українське свято з території вусатого диктатора Олег Жданов розповів, чому важливо зберегти життя окупантів на Херсонському напрямку: можуть стати корисними Дружина зірки "Чорне кохання" Бурака Озчівіта Фахріє Евджен пішла з дому після його візиту до путіна: "Дайте нам спокій"

Вчені всередині тонеля натрапили на старовинні предмети виготовлені з майоліки, порцеляни і скла. Як розповіли археологи, тунель прикрашений різьбленням і картинами був присвячений ацтекському богу родючості і води Тлалоку.

Дослідники відзначили, що загадкова будова, знайдена робочим в Мексиці, була задумана Монтесумою, як частина ритуального тунелю в світ мертвих, у який ацтеки вірили.

Нагадаємо, що на Вінниччині знайшли кам'яну антропоморфну стелу. Археологи припускають, що вона була виготовлена ще в бронзову епоху.

Як повідомляв портал Знай.uа, на території Ізраїлю вчені виявили сенсаційну знахідку. Так, археологи розкопали руїни церкви, де знайшли крипту з мощами невідомого мученика.

Також портал Знай.uа писав, що під час проведення археологічних робіт у лондонському Тауері дослідники виявили два жіночих скелета.