Стало відомо, що археологи знайшли в льодах Антарктиди цілу купу стародавніх артефактів, які, швидше за все, належали невідомим цивілізаціям. Про це повідомляє FaceNews.

В Антарктиді знайшли артефакти невідомої цивілізації

В результаті глобального потепління групі дослідників вдалося спуститися під крижаний покрив Антарктиди, де вони й знайшли артефакти.

Але, далеко не всі знайдені відкриття виявилися матеріальними. Однією з найцікавіших названа робота з озером Восток, де вчені виявили мікроскопічну життя, яка ніде не зустрічалася на нашій планеті.

При цьому, артефактів в самому прямому сенсі цього слова теж вистачає. Таким чином, наукове співтовариство в 2016 році після того, як експедицією був привезений дивний камінь з Антарктиди, розкололося на два табори.

Пальчевський поглянув на гривню, продаж землі і зробив сумні висновки: "Час одягати каску"

Лорак заспівала про кохання з відомим українцем, несподіваний поворот: "Я йду"

Українці поставили ультиматум Зеленському, відступати нікуди: відео

Жінки йтимуть на пенсію у 55: Зеленський вніс поправки до закону 4-х річної давності

В Антарктиді знайшли артефакти невідомої цивілізації

За структурою він в точності повторював зразки грунту Марса. Однак він ніяк не міг бути метеоритом, так як є дуже крихким і в атмосфері при падінні розплавився.

Також дослідниками самим дивним визнаний барельєф із зображенням, яке максимально схоже на давньоєгипетські фрески.

В Антарктиді знайшли артефакти невідомої цивілізації

Нагадаємо, що під час розкопок в турецькій провінції Мардін археологи знайшли храм, який може бути найдавнішим в історії.

Як повідомляв портал Знай.ua, під час розкопок біля міста Амьєн на півночі Франції археологи знайшли п'ятнадцяту статуетку "Венери" епохи Верхнього Палеоліту.

Також портал Знай.ua писав, що в Єгипті в піраміді легендарного фараона Хеопса виявили дві потаємні кімнати. Входи в приміщення ретельно засекретили тисячі років тому.