Вважалося, що неандертальці завжди були відсталими істотами, які не могли навіть розпалювати вогонь. Проте вчені спростували цю теорію, виявивши в Хорватії намиста часів неандертальців. Виникло питання, яким чином вони могли прогресувати, адже завжди вважалися недорозвиненими. І нарешті вченим вдалося знайти відповідь на це питання. Весь секрет – в особливому раціоні.

Дослідники довели, що неандертальці насправді були розумніші, ніж вважалося раніше. І їх розвитку сприяла велика кількість споживаних морепродуктів. Більш ніж наполовину раціон неандертальців складався з різноманітних молюсків, мідій, крабів, вугрів. Також вдалося виявити кістки акул, дельфінів, великих риб.

За рахунок споживання великої кількості риб'ячого жиру, мозок неандертальців розвивався, звідси з'являлися і нові ідеї. Раніше вважалося, що прогресу таким чином добилися кроманьйонці. Після зроблених відкриттів, дослідники вважають, що різниця в інтелекті між кроманьйонцями і неандертальцями насправді не так велика.

У Дніпрі зливою змило вулицю разом з дорогою - комунальники Філатова "плавають" в багнюці

Колишній чоловік згвалтованої копами дівчини зробив несподіване зізнання - "Мене вони також кликали"

Ведучий "Холостяка" Григорій Решетник проговорився про долю Даші та Макса

"Був ранок після фіналу": покинута Максом Дана розповіла, як образила обраницю холостяка Дашу

Обов'язково підпишись на наш канал в Viberщоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, археологи знайшли закляття в 3000-річному саркофазі староєгипетського жерця.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що під християнським собором виявили стіну з людських кісток, жахливу знахідку понад 300 років.

Також портал "Знай.uа" писав, що у тропічних джунглях знайдений доісторичний хижак, якого світ ще не бачив.