Серед гостей Києва особливою популярністю завжди користувався фунікулер. Подібний транспорт унікальний і єдиний не тільки в столиці, але і в Україні. Повідомляє Інформатор.

Мало хто знає, що унікальному транспорту вже більше 100 років. Які таємниці історії зберігає цей підйомник? Давайте порівняємо найцікавіші кадри унікальної споруди, які були тоді з сучасними фото.

Відомо, що труднощі з доступом на верхню частину столиці виникли ще в кінці 19 століття. Коні не справлялися, а йти за Андріївським узвозом нагору була шалено важко. Кращим способом дістатися на верхню частину Києва були дерев'яні сходи обладнані, при чому деякі з них налічували по 500 ступенів.

Популярні новини зараз
Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів
Показати ще

Тоді всерйоз задумалися про створення транспорту, який спростив би всім життя. Спочатку підйомник повинен був проходити прямо на Андріївському узвозі, однак проект не затвердили.

А в 1903 році було розпочато будівництво "Михайлівської канатної дороги". Довжина підйому повинна була становити 250 метрів, однак знести один житловий будинок не вийшло. Тому шлях скоротили до 200 метрів.

Вже в 1905 році фунікулер почав працювати і перевозити пасажирів. При покупці квитка можна було проїхатися на підйомнику, а після цього пересісти на трамвай.

У 1984-1986 роках була проведена реконструкція об'єкта. Тоді верхню станцію збільшили на п'ять метрів. У проекті планувалася мережа фунікулерів по Києву, однак задум так і не реалізувалася.

Цікаво знати:

  • до початку 20-го століття найбільш швидким способом дістатися на верх з Подолу були обладнані дерев'яні сходи;
  • у 1928 році, влітку, на фунікулері сталася аварія;
  • лінія фунікулера на початку XX століття була довжиною 200 метрів з двухколейным роз'їздом посередині. Вагони вміщували до 70 осіб
  • київський фунікулер розрахований на перевезення 4 мільйонів людей на рік.

Нагадаємо, 24 липня православна церква відзначає День пам'яті рівноапостольної княгині Ольги. Так, у нашому матеріалі викладена біографія і головні досягнення святої.

Як повідомляв портал "Знай.uа", 9 липня 1811 спалахнув Поділ - нижня і тоді головна частина Києва. Це був один з найбільш потужних і катастрофічних пожеж в історії Києва - вистояли лише поодинокі будівлі.

Також "Знай.uа" писав, навколо великих особистостей завжди крутитися багато пліток, міфів і помилок, як наслідок історики губляться в здогадах, було чи ні? Ми розповімо загальноприйняті помилки про Князя Володимира, його сім'ю і Хрещення Русі.