Нажаль до наших днів зберіглося мало свідчень про сексуальні традиції та обряди, які існували за часів Київської Русі. Ми можемо бути точно впевнені лише в одному: він там точно був, інакше нас би зараз не було, передає Ukr.Media.

Цілком зрозуміло, чому нам відомо так мало про еротичні уподобання наших предків. Адже грамоти були навчені в основному ченці, для яких тема сексу була табуйована. В основному всю інформацію про те, як це було, ми черпаємо з фольклору – казок, байок, приказок, прислів'їв, і старовинних обрядів. У літописах інформації досить мало.

Розпусти у наших предків не було, але і зайвою скромністю вони теж не відрізнялися. У язичницькі часи ставилися до сексу як до цілком нормального явища. Як правило, селилися древні слов'яни по берегах річок.

Популярні новини зараз
Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні 3G в Україні більше не буде: до чого готують мобільні оператори Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону
Показати ще

У працях візантійського історика 6-го сторіччя Маврикія Стратега, є згадки про те, що чоловіки і жінки часто разом купалися голяка і віддавалися у воді любовним утіхам. Найчастіше це відбувалося під час свят. У стародавніх слов'ян взагалі було безліч традицій, обрядів і ритуалів, пов'язаних з еротикою.

Так, наприклад, під час посівної, щоб земля добре вродила, було прийнято працювати голяка або займатися любов'ю прямо на полі.

Також з деяких історичних джерел ми можемо дізнатися, що цілком нормальним серед наших предків було двоєженство або багатоженство. У літописі "Повість минулих літ" говориться: "А радимичі, і вятичі, і сіверяни мали загальний звичай: жили в лісі... і шлюбів у них не бувало, але влаштовували ігрища між селами, і сходилися на ці ігрища, і тут умикали собі жінок за змовою з ними... мали ж по дві і по три жони".

Підтверджує цей факт і візантійський історик Прокопій Кесарійський. У своїх працях він розповідає про устрій життя знатних і заможних осіб Київської Русі. Як він стверджує у Володимира I Святославовича, який хрестив Русь, їх було дванадцять – і це тільки офіційних.

Після хрещення Русі (988 р.) ставлення до сексу кардинально змінилося. Церква намагалася викорінити все, що було пов'язане з язичництвом. Тепер дозволялося віддаватися любовним утіхам тільки тим, хто вступив у законний шлюб, та й то не заради розваги, а задля продовження роду.

Під час посту на релігійні свята, а також по п'ятницях, суботах і неділях навіть чоловіку з дружиною категорично заборонялося займатися коханням. Загалом, якщо зібрати разом всі дні, в які можна було виконувати подружній обов'язок, їх не набігало більше двох місяців. А якщо ще враховувати, що в одній хаті жили кілька поколінь – молодь, діти і люди похилого віку, то можна лише диву даватися винахідливості наших предків. Щоб вдатися до плотських утіх пари йшли в поле чи на сінник.

Крім жорстких обмежень в тому, коли дозволено займатися сексом, існували правила, що регламентують сам процес. "В законі" була лише одна поза "місіонерська", або лицем до лиця, саме в ній подружжю було наказано зачинати спадкоємця. І якщо на сповіді виявлялося, що парафіянин порушив припис йому належало від 3 до 10 років покаяння.

Категорично заборонялося займатися сексом у позиції "жінка зверху або чоловік ззаду", також гріховним і протиприродним вважався секс у позиції стоячи. Також було рекомендовано утриматися від поцілунків і не тільки в інтимні частини тіла, але і в губи. Адже від поцілунків діти не народжуються, а все що не сприяє продовженню роду – великий гріх.

Якщо до приходу християнства словом "блудниця" називали незаміжню дівчину, яка вільна і "блукає" у пошуках гідного обранця, то під час християнства воно придбало негативний підтекст і стало лайливим. Великою чеснотою стала вважатися цнота, а її втрата до шлюбу мало не смертним гріхом.

Наречений повинен був повідомити про те, чи всі умовності дотримані і була його наречена невинна. Якщо все було в порядку, ті вирушали до тестя і тещі і передавали слова подяки за збереження дочки.

Звичайно, нові правила не дуже подобалися народу, і він реагував на них по-своєму: пишучи фривольні пісні, казки та приказки, в яких розповідалося про те, як хитра жінка обманює невдалого чоловіка, або про те, як вирішили одружити дурня, а він не знає, що робити в першу шлюбну ніч.

Багато прикладів усної народної творчості, що дійшли до нашого часу, трансформувались в українські народні пісні та частівки. А історії про те, як кум бігає до куми й донині викликають у нас посмішку.

Нагадаємо, для чого нареченій збирали посаг.

Як повідомляв портал "Знай.uа", сексуальне життя Древнього Риму відоме нам в основному з фільмів, але все далеко не так, як у фільмах. Яким було насправді їх інтимне життя, давайте дізнаємося.

Також "Знай.uа" писав, яким був інтим в Середні століття.