Про це пише портал Народна Правда.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа цю посаду він прийшов після гучного звільнення Олександра Густелєва, який провалив будівництво Подільсько- Воскресенського мостового переходу, який кожного року обіцяє відкрити мер Віталій Кличко.
Злякавшись потенційного звільнення з "хлібної" посади, Кандибор на честь 52- річчя свого керівника придумав дивну історію, яку одразу ж підхопили піарники Кличка - про те, що нібито міст вже побудований, є з'їзди з нього, але поки по ньому можуть їздити не всі, а виключно "швидкі" та спецтранспорт. Це - повна ахінея, журналісти відразу пішли та зафільмували, як є насправді. Виявилося, що "з'їзди" насипали з піску, який заради "показухи" хочуть просто "закатати в асфальт", який після проїзду Кличка на велосипеді змиє дощ чи зруйнує вітер. Професійний "дорожник" скаже, що так асфальт ніхто не кладе. А кияни повинні знати, що під цим піском прокладено тунель для майбутнього метрополітену, який зараз зруйнують цим насипом. Й кошти киян будуть "поховані" у землі.
А все через те, що Кандибор разом зі своїм шефом Комарницьким грабують бюджет, не розраховуються ані з працівниками, ані з підрядними організаціями. Пропонуємо Кандибору особисто запросити журналістів і зняти сюжет на тих "з'їздах", які "побудовані", та розповісти про кримінальні провадження, арештовані рахунки генпідрядника та підозри директору комунального підприємства.
Те ж саме з будівництвом метро на Виноградар, де пан Брагінський сказав Кличку, що метро поїде в березні 2024 року. З цього реготали всі будівельники, які хоч щось в цьому розуміють, що метро будувати ще мінімум 2-3 роки за умови 100%-го фінансування.
У Кличка зараз, мабуть, тільки один вихід – гнати Комарницьких, Брагінських, Кандиборів, тому що за 9 років не збудовано жодного інфраструктурного проєкту, а це все через непрофесіоналізм таких як Брагінський та Кандибор, та крадіїв, таких як Комарницький.