За останній тиждень лише 8,51 млрд. грн. пішли на фортифікаційні та захисні споруди для ЗСУ. Проте 17 млрд було виділено з українського бюджету на будівництво доріг. Українців весь цей час цікавило лише одне питання: чому так дорого?
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНевже дороги важливіші за захисні споруди під час війни? Такі запитання ставимо і ми, і депутат Запорізької міськради Валерій Прозапас. У своєму Facebook він цікавиться:
"Не встигли звітувати про "мільярд на ЗСУ" – як на більш ніж 70% окуповану Запорізьку область тендерять 650 мільйонів на дороги. Причому одним шматком, без розподілу на пріоритетні та аварійні ділянки, ще й з виконанням до 2026 року, так, ніби ворог не за 40 кілометрів від міста і до 2026 року ще треба дожити."
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України дали відповідь на всі хвилюючі питання громадян та уточнили, що "зради" ніякої немає.
Вони пояснили, на що витратить мільярди, і ми навіть не впевнені, чи полегшить ця інформація гнів громадян. Тим не менш, ось що вони говорять.
За їхніми словами, 17 мільярдів гривень – це не реальні витрати на дороги зараз. Це так, сказати б, запасний фонд на кілька років уперед.
Кошти, виділені на "експлуатацію" доріг, не передбачають будівництва нових трас, а скоріше підтримка існуючих. Тут йдеться про чищення доріг від снігу, ремонт ям, та інші дрібниці.
Головне, що ці кошти підуть насамперед на ті дороги, які є критично важливими для підтримки логістики армії та забезпечення експортних потоків.
Загалом план такий: кошти розподілені на кілька років, і головні траси у пріоритеті. Цього року реальні витрати будуть набагато нижчими за очікувані.
Нагадаємо, бійка з поліцією, виклик швидкої та перекрита траса: пенсіонери влаштували бунт
Раніше ми писали про те, що в Міненерго озвучили заяву щодо нових тарифів на світ: скільки українцям доведеться платити