ВДНГ вважає, що гучна реклама – найкращий антидепресант для країни під час війни. На аукціоні 3 квітня 2024 року визначилася рекламна компанія, яка за рекордні 2,9 мільйона гривень розробить стратегію для проектів "Літо на ВДНГ" та "Книжкова Країна".

Згідно з їхніми планами, з 15 квітня по 31 серпня відвідувачів мають залучити до ВДНГ за допомогою реклами на ТБ, радіо, в соцмережах та на YouTube.

ВДНГ у Києві, скріншот: YouTube
ВДНГ у Києві, скріншот: YouTube

Організатори також планують організувати прес-тури для журналістів з метою отримання щонайменше 40 публікацій. Це, безперечно, амбітний план, враховуючи поточну обстановку.

Загалом планується замовити 11 рекламних послуг на суму до 2,955,260 гривень. Ці кошти планують витратити на різні медіа-майданчики, включаючи ефір національних медіагруп та соціальні мережі, такі як TikTok.

Популярні новини зараз
Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію Пенсії пропонують підняти на 60%: щоб більше не перебиватися копійками Пенсія за інвалідністю: скільки в 2024 році отримуватимуть українці з 3 групою
Показати ще

Тендер на закупівлю реклами для ВДНГ / фото: скріншот Prozorro
Тендер на закупівлю реклами для ВДНГ / фото: скріншот Prozorro

Вимоги до учасників тендеру дуже суворі. Наприклад, згідно з умовами, реклама має вийти в ефірі національних медіагруп Starlight Media та/або "1+1 media". Також необхідно розробити та розмістити 40 відео в TikTok про відпочинок в "Експоцентрі України".

Тендер на закупівлю реклами для ВДНГ / фото: скріншот документації на Prozorro
Тендер на закупівлю реклами для ВДНГ / фото: скріншот документації на Prozorro

Відео для телебачення та соціальних мереж має бути створене з урахуванням специфіки кожного майданчика. Крім того, підрядник зобов'язаний проводити рекламу в соцмережах, на радіо та організовувати прес-тури.

Слід зазначити, що такі рекламні витрати викликають питання умовах військового становища. Зараз, коли кожна копійка має бути спрямована на підтримку армії та громадян, витрачати кошти на рекламу може здатися нерозумним.

Крім того, Знай.ua повідомляв, глава АРМА Олена Дума влаштовує пишне свято серед кризи: бронюють InterContinental за тисячі євро.

Також ми писали про те, що купують годинник замість дронів: у Тернополі знову зливають гроші